Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Voor het eerst sinds m'n reservering een update gekregen van de levertermijn. Was Jan23-Mrt23, is nu gezet op Nov22-Jan23. Nog steeds een termijn van drie maanden, dus ik neem het met een handje zout.

Besteld op 17-8-2022: MYLR Zwart/Zwart, 18" + trekhaak.

Ik heb nog een andere auto op het oog (non-Tesla). Wie het eerst komt, het eerst maalt! :)
 
En hij is binnen. Wat een apparaat.

Even de details: mobiele charger (de 220V lader die ze in de VS eruit hebben gehaald) zit er nog steeds in.

Hoedenplank, Ryzen CPU en Lithium ion accu (dat zou dan de 15V zijn?). Afgeleverd met 8 hele kilometers op de teller.

Bij aflevering 90% volle accu.

Voor zover ik nu kan zien geen problemen met lak of aansluiting van panelen.
Hoe verloopt de aflevering in NL?
 
Hoe kan je zien dat het een lithium ion accu is?

and what about the PPF bij de achterwielen? Zijn die er nog steeds?

Komt het daarenboven met spatlappen bij de voorwielen?

proficiat!
Accu staat in het detailscherm van de auto (waar je ook ziet wat voor type head unit en motoren je hebt)
Geen PPF, is ook uitverkocht in de shop zag ik. Volgens mij ook geen spatlappen (lange).

Proficiat; veel geluk ermee.
(Lichtjes heel jaloers)

Dubbel glas achteraan?
Thanks, en ja - voor zover ik kan zien - dubbel glas.
 
  • Like
Reactions: DRS ACTIVE
Ik heb zojuist ook de MY RWD besteld. Op 2 juni heb ik de MY LR besteld en die zal in september geleverd worden (EDD 9-30 sept). Maar de 16k verschil in prijs en de 1k verschil in bijtelling per jaar, vind ik bijzonder veel. De RWD heeft dezelfde range als mijn huidige M3 LR.

Nog meer mensen die hierover denken?

En denken jullie dat als ik 3 maanden in de MY LR Range en 5k op de teller zet, ik hem daarna nog voor dezelfde prijs kan verkopen? ;-)