Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag Heb ik een MY RWD besteld, rood/wit met trekhaak. Dezelfde kleuren zoals mijn huidige M3 LR. Ik heb nog een bestelling lopen voor een MYP wit/wit. De levering was eerst voorzien voor deze maand -ideaal omwille van een switch tussen mijn vennootschappen- maar is al twee keer uitgesteld.

Omwille van het grote prijsverschil met de nieuwe MY RWD, en mijn beperkt aantal kilometers per jaar, was ik serieus aan het twijfelen. Vooral de beperkte range weerhield mij, maar de rede heeft het -voorlopig- gehaald. Met mijn M3 heb ik in totaal meer dan 5.000 gratis km’s superchargen laten vervallen, en dat zegt voldoende over mijn verplaatsingen…

De MY RWD zou geleverd worden tussen nov22 en jan23. Vroeger dus dan mijn MYP, maar ik verwacht dat de EDD nog welzalig aangepast worden. In ieder geval laat ik beide bestellingen staan. Mocht er een prijsverhoging komen voor één van beide, dan kan ik er nog profijt uit halen. 😎
 
Deze ochtend in SC Aartselaar geweest voor wat administratie. EDD 15/09 - 27/09. hidden vin gecontroleerd en bevestigd gekregen dat hij onderweg is. wisten nog te vertellen dat ze in die periode er 130 gaan binnen krijgen om te leveren vanuit Aartselaar. info voor afspraak te maken zal vermoedelijk volgende week volgen. wordt centraal beheerd voor heel Belgie blijkbaar. Ik verwacht dat ze op Glovis Sun staan en vanaf 22/09 ofzo effectief geleverd kunnen worden.
Aartselaar aaan de telefoon vandaag. Levering effectief 2de helft van September, maar ze kunnen niet leveren in Aartselaar (teveel :)). Hasselt of Gent werd al alternatief voorgesteld... (bij mij Latem geworden).