Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
inderdaad 20/9
glovis sun.jpg
 
  • Like
Reactions: Sebdr
Klopt niet. Komt 20.09 aan in Zeebrugge.
Hey @Dhene, ik had dezelfde opmerking ook gegeven in de 2022 shipping movements thread, en Mr. Miserable - het Orakel van Tesla - qua shipping gaf onderstaande interessante toelichting:

The AIS ETA is, as predicted, 20 Sep.
The ETA shown on the tracker will vary depending on current speed etc but the AIS ETA should be derived from the voyage management system, at least on a modern vessel. In this case it is showing as 03:00 on 20 Sep.
I originally forecast an ETA for Zeebrugge to be around 19 Sep however based on the delay in arrival at Suez I amended it to 20 Sep a couple of days ago. I am just pleased that the destination was confirmed as Zeebrugge as my forecast was solely based on EU VIN activity and the fact it was most likely to be be heading to Zeebrugge.

Ik volg hier al geruime tijd die Tesla Tracker - echt een verslaving trouwens - dus baseerde me daar op.
 
  • Like
  • Funny
Reactions: _FE_ and DRS ACTIVE
EDD hier aangepast van 17-30 september naar jan-mrt 2023 🤔. OD 13-07-22, MYLR wit/zwart 19" trekhaak.
Dat gebeurt me ook regelmatig. Het lijkt een soort default 'planning' (Q1), en na een paar dagen wordt de planning dan weer bijgesteld. Dit is mijn historie qua planning:

18-8-2022: Bestelling geplaatst, Verwachte levertijd Jan 23 - Mrt 23
26-8-2022: Verwachte levertijd geüpdatet naar 17 Nov 22 - 11 Jan 23
2-9-2022: Verwachte levertijd geüpdatet naar Jan 2023 - Mrt 23
5-9-2022: Verwacht levering geüpdatet naar Dec 2 - Feb 15
12-9-2022: Verwachte levertijd geüpdatet naar Jan 2023 - Mrt 23

Nu, in jouw geval is dat ook nog erg dichtbij de geplande periode van twee weken in september. Ik hoop dat het 'hersteld' wordt voor je!