Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Die levertijden zeggen echt helemaal niks. Wil de pret niet bederven maar toen ik een MYP zwart/zwart bestelde stond er nov-jan. Dat wordt nu waarschijnlijk pas eind dit kwartaal.
Dat begrijp ik, maar voor bestellingen van +- 6 maanden geleden zal het toch niet meer lang duren. Ik weet dat het een indicatie is, maar ze gaan het toch niet vervroegen op de site zonder reden.
 
  • Like
Reactions: Robbertos
Weet er iemand of Tesla de kleuren in batches produceert? Zou wel verklaren waarom er eerst veel witte waren, nu vermoedelijk quicksilvers (aan de LR deliveries te zien), hopelijk daarna terug zwart of ik ga nog lang mogen wachten :D
 
Weet er iemand of Tesla de kleuren in batches produceert? Zou wel verklaren waarom er eerst veel witte waren, nu vermoedelijk quicksilvers (aan de LR deliveries te zien), hopelijk daarna terug zwart of ik ga nog lang mogen wachten :D
Mja ik heb hem besteld met exact dezelfde specs begin augustus (5 aug denk ik) en ik ZOU hem geleverd gehad hebben december , maar lease maatschappij stopte met inschrijven 15 dec wisten ze mij te zeggen. ik denk dat jij en ik 1 van de eersten zullen zijn die een MYP zwart/zwart zullen ontvangen eens ze geleverd zijn in Brugge.

Het wachten begint nu toch wel beetje veel te worden... toen ik hem bestelde stond er sept-nov op ... en dit was 1 van de redenen waarom ik tesla ging en niet een ander merk, omdat ik hem snel nodig had.
Achteraf gezien had ik misschien dan toch beter een bmw ix of iets anders genomen....
 
Habe für mein MYP sw/sw mit AHK (Bestellt am 03.11.22) ein Zeitfenster von 27.01. bis 12.02. drin. Jetzt noch hoffen dass es auch so ist
:slight_smile:

Op het Duitse forum iemand besteld in november. Ze maken dus wel weer zwarte. Ik begreep van TA dat het meer een logistiek probleem is om de auto's hier te krijgen. (Te kort aan chauffeurs)