Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Alle lopende P orders met grijs zijn omgezet. Er is nooit een grijze P uit Duitsland gekomen. Mijn grijze order van maart is omgezet naar Silver. ( Nou moet ik weer even denken aan iemand die klaagde dat hij 2 maanden aan het wachten was 😂)
Tja, dat jouw configuratie een eeuwigheid duurt is een keuze die je zelf hebt gemaakt. Zet het om in zwart zou ik zeggen. Hoef je ook niet te benadrukken hoe lang jij al wacht. 😁 Uiteindelijk zitten we allemaal hetzelfde schuitje.
 
Alle lopende P orders met grijs zijn omgezet. Er is nooit een grijze P uit Duitsland gekomen. Mijn grijze order van maart is omgezet naar Silver. ( Nou moet ik weer even denken aan iemand die klaagde dat hij 2 maanden aan het wachten was 😂)
Dus zelfs orders van maart zijn omgezet naar silver?
Mensen die nog vroeger besteld hebben en toch omgezet zijn naar silver?
 
Worden er überhaupt nog performances uitgeleverd in NL de laatste tijd? Of zijn wij pas eind december weer aan de beurt? Idee was er half december mee richting de sneeuw te rijden….
Ik heb een paar dagen geleden navraag gedaan bij een TA in Den Haag. Volgens hem moet ik nog 1 of 2 weken wachten en dan zou meer duidelijkheid moeten komen (sms/hiddenvin). Leveringen zullen in de laatste twee weken van december plaatsvinden. Dus je moet geluk hebben.

RN11769 zwart/zwart/trekhaak

Er is een RWD (OD: 26-8) aan mij toegewezen, maar ik hoop dat de MYP (OD: 10-8) dit jaar nog komt 🤞🏼. Geen MYP dit jaar? Dan accepteer ik de RWD.
 
Ik heb een paar dagen geleden navraag gedaan bij een TA in Den Haag. Volgens hem moet ik nog 1 of 2 weken wachten en dan zou meer duidelijkheid moeten komen (sms/hiddenvin). Leveringen zullen in de laatste twee weken van december plaatsvinden. Dus je moet geluk hebben.

RN11769 zwart/zwart/trekhaak

Er is een RWD (OD: 26-8) aan mij toegewezen, maar ik hoop dat de MYP (OD: 10-8) dit jaar nog komt 🤞🏼. Geen MYP dit jaar? Dan accepteer ik de RWD.
Dat wordt spannend! Van een monsterlijke SUV met 4WD naar een weliswaar ook hele mooie RWD is nog wel een hele stap 🤔.
 
  • Like
Reactions: Saci112
Zonet volgende sms gekregen:
Beste Klant,
Wij informeren u dat de leveringslocatie van uw wagen gewijzigd wordt van Sint-Martens-Latem naar onze nieuwe Locatie te Brugge ( Pathoekeweg 112, 8000 Brugge ) wegens verbouwingen. U kan voor reparaties of verkoop nog steeds terecht in Sint-Martens-Latem. Zodra wij meer zicht hebben op de leveringsdatum van uw voertuig nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen. Bedankt voor uw begrip, Het Tesla Team.


Vermoed dat een VIN/levering dus niet zo ver weg meer zal zijn aangezien ik me niet kan voorstellen dat verbouwingen maanden zouden aanslepen…?

Zijn er hier mensen met een bestelling die geleverd ging worden in Gent en die dit bericht niet hebben gekregen?
 
Dit is een screenshot van gisteren. Aanzienlijk meer zwarte MY’s in Berlijn te zien. Klaar om te worden vervoerd. Hopelijk gaan we vanaf heden wat hidden VIN’s zien! 😁

MYP zwart/zwart/trekhaak


1611A7DC-0E4B-4E12-AACD-AEDA6FCE5FD4.jpeg
 
De V27 versie krijgt een nieuwe achtermotor. Schijnt meer vermogen te hebben (gemiddeld gezien). Weet iemand de net power en 30 minute power rating van de huidige achtermotoren van de P?
 
Hier op 12-9 een YP Pearl White, zwart, trekhaak besteld. Eind oktober de EDD naar TBD gegaan en tot dusver geen update meer. Als je nu een nieuwe besteld, dan geeft Tesla aan dat je de YP in deze configuratie geleverd krijgt tussen november 2022 - januari 2023
Vermoed dat we wel nog even zullen wachten. Op de duitse fora zijn er tal van mensen met een besteldatum in april die nog niks hebben gehoord..
 
Vermoed dat we wel nog even zullen wachten. Op de duitse fora zijn er tal van mensen met een besteldatum in april die nog niks hebben gehoord..
Ik heb zelf sinds juli een bestelling staan voor een MYP wit/zwart/trekhaak en heb al in september de kans gehad om de Y in ontvangst te nemen. Mijn zaak ging echter pas opstarten eind 2022-begin 2023 waardoor ik deze heb geskipped en nu dus ook wacht op de volgende batch. Berlijn produceert voorlopig enkel wit/zwart, lijkt me sterk dat er dan mensen sinds april nog steeds zouden wachten op een witte/zwarte Model Y?
 
Ik heb zelf sinds juli een bestelling staan voor een MYP wit/zwart/trekhaak en heb al in september de kans gehad om de Y in ontvangst te nemen. Mijn zaak ging echter pas opstarten eind 2022-begin 2023 waardoor ik deze heb geskipped en nu dus ook wacht op de volgende batch. Berlijn produceert voorlopig enkel wit/zwart, lijkt me sterk dat er dan mensen sinds april nog steeds zouden wachten op een witte/zwarte Model Y?
Lijkt mij ook stug inderdaad en dan ben ik ook verkeerd geinformeerd door Tesla. Heb juist voor de performance gekozen, omdat de levering hiervan sneller was. Dat was voor mij ook de belangrijkste overweging om voor een Tesla te gaan i.p.v. een ander merk.
 
  • Like
Reactions: Saci112