Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgen nog tegen gekomen op de E34 richting Antwerpen. Weet niet of er nog veel mensen hier aan het wachten zijn?
FDBC83E0-771B-4EA7-87B7-F8FDC70D92AC.jpeg
 
  • Like
Reactions: Nick-m and DM231191
Gisteren weer in mijn ID.4 gereden. Oh wat erger ik mij aan die auto!! Tesla doet alles veeeeeeeeeel beter. Op alle fronten!

Dat navigatiesysteem alleen al in de ID.4 --> je drukt op een letter, de letter ernaast wordt geselecteerd. Routebeschrijving is niet te vertrouwen. Oh, en de lane assist is zo slecht op die auto.

Dit moest er even uit :D Gelukkig is het een zakelijke auto.
 
Gisteren weer in mijn ID.4 gereden. Oh wat erger ik mij aan die auto!! Tesla doet alles veeeeeeeeeel beter. Op alle fronten!

Dat navigatiesysteem alleen al in de ID.4 --> je drukt op een letter, de letter ernaast wordt geselecteerd. Routebeschrijving is niet te vertrouwen. Oh, en de lane assist is zo slecht op die auto.

Dit moest er even uit :D Gelukkig is het een zakelijke auto.
Geeft niet hoor, dat soort ervaringen mag je hier gewoon delen met ons:)
 
Ben benieuwd wanneer de eerste MYP (uit Berlijn) met wit interieur wordt uitgeleverd in NL... Mijn laatste EDD was feb/apr 2023, totdat die naar onbekend werd gezet begin oktober. Dat was overigens dezelfde datum als je nu zou bestellen bij Tesla, maar goed ik had de mijn begin april dit jaar besteld...
 
Vandaag bij Tesla Aartselaar meegekeken in het portaal van Tesla. Wat een informatie staat daar in. Ze hebben zoveel informatie over bestellingen, leveringen en Track&Trace van auto’s. ASMR gewoon. 😉

1) Ik heb gezien dat de LR’s vanaf de boot die in Barcelona is aangemeerd naar BE en NL per vrachtauto worden verstuurd. 😇

2) Wat betreft de Performance bestellingen. Voor velen is de levering “onbekend”. Deze zullen kort voor de levering bekend worden gemaakt, ongeveer 4 dagen van te voren. Na productie is de vrachtauto onderweg en voor je het weet kan je ‘m al ophalen. Tot die tijd is de EDD blanco.

Misschien oud nieuws, maar FYI.
 
  • Like
Reactions: nico180
EDD = estimated devilery date ?
TBD = to be determined ?

Mijn levertijd is ook verdwenen van Maart-Mei 2023 naar helemaal niks meer in de app. En op de site “ Levertijd word binnenkort bekend”.

Hou dit in dat het dan binnenkort eindelijk zover is 😬 of moeten we nog langer wachten 🥲