Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Wat denk jij dan? Dat ze uitstellen tot de nieuwe hardware geleverd kan worden?
Nee, ze gaan zeker maximaal uitleveren. Maar waarom zou je een extra cadeautje geven als je niet eens aan de vraag kan voldoen? Enige wat ik kan verzinnen is dat er vanaf de volgende batch iets structureel verbeterd is, bijvoorbeeld de sensoren terug. En ze dit vast uitdelen ter compensatie en/of niet met oude stock te blijven zitten.
 
Nee, ze gaan zeker maximaal uitleveren. Maar waarom zou je een extra cadeautje geven als je niet eens aan de vraag kan voldoen? Enige wat ik kan verzinnen is dat er vanaf de volgende batch iets structureel verbeterd is, bijvoorbeeld de sensoren terug. En ze dit vast uitdelen ter compensatie en/of niet met oude stock te blijven zitten.
Ohja zo bedoel je, klopt. Benieuwd wat er van aan is. Ik denk niet dat USS terug gaat komen, hun website etc. geeft alleszins niet dat gevoel (daar staat nog steeds een heel duidelijke overtuiging richting Tesla Vision). HD Radar zal vermoedelijk wel komen, maar ik denk dat dit enkel op FSD niveau veel extra nut gaat hebben dus maakt mij niet veel uit :p
 
Kom maar door met die sms! Zou toch fijn zijn als we hem volgende week nog kunnen ophalen. Die SMS moet dan wel deze week komen lijkt mij?
Ik hoop het ook :) ZW/ZW met trekhaak 117753XXX is men reservatienummer in Belgie. Betwijfel zeer hard dat ik hem nog ga hebben voor het nieuwe jaar. Als het zo verder gaat misschien toch liever wat langere wachttijd ivm. nieuwe hardware die mogelijks komt.
 
Er staan (NL) nu een aantal witte LR en P modellen bij “snel leverbaar”, allen zonder trekhaak. Het kan nu toch niet lang meer duren voordat er ook zwarte (met trekhaak) geleverd gaan worden zou je zeggen…
Vorige week stonden er in Belgie een 10 tal RWD's op, vandaag alleen nog 4 witte performances zonder trekhaak. Hoop dat er inderdaad snel een batch komt van zwarte wagens, heb de indruk dat ze dit steeds afwisselen om de zoveel weken. De laatste drone filmpjes van Berlijn zag je idd enkel witte Model Y's, voornamelijk LR's die klaar stonden voor de vrachtwagens.
 
Als bedankje dat u dit jaar levering neemt ontvangt u 10,000 km gratis Superchargen waar u gebruik van kan maken bij meer dan 10,000 Superchargers in Europa. Algemene voorwaarden.*

*Tesla kent gratis Supercharging credits toe ter waarde van ongeveer 10,000 km, indien u levering van een Tesla neemt voor 31 december 2022. De gratis Supercharger credits zullen in january 2023 toegevoegd worden aan uw Tesla account en zullen een periode van twee kalenderjaren vanaf het moment van levering geldig blijven. [..] Tesla is niet verantwoordelijk in het geval dat uw voertuig, om wat voor reden dan ook, niet kan geleverd worden voor 31 december 2022 en u dus geen gebruik kan maken van deze promotie.
Zijn er ook mensen die op een zwarte performance wachten die deze aanbieding hebben gehad?
 
Niks ontvangen, geen idee waar ik dat zou moeten zien uberhaupt, vermoed ook dat het pas erop komt eens je uw VIN hebt?
In mijn geval kwam de e-mail pas na de SMS met een afhaalafspraak. Het is overigens ook niet echt een persoonlijk aanbod; het staat ook aangegeven bij de voorraadmodellen op New & Used Electric Cars | Tesla (Waar zowaar ook 1x wit/zwart MYP als snel leverbaar staat op dit moment)
 
  • Like
Reactions: Lorpo
Kheb het gevoel dat er niet veel zwarte worden afgeleverd of toch niet in Brugge want verschillende mensen besteld na mij (01/08 RN 11766) , kunnen om hun wagen gaan, maar meer NL of Kempen Belgie (hasselt)
heel moeilijk te berekenen wanneer je je tesla kunt ophalen sinds er zoveel variabelen zijn : plaats van levering / opties zoals kleur etc en zeker met Tesla's stijl , leveren en dan RN's aan VIN's koppelen
 
Kheb het gevoel dat er niet veel zwarte worden afgeleverd of toch niet in Brugge want verschillende mensen besteld na mij (01/08 RN 11766) , kunnen om hun wagen gaan, maar meer NL of Kempen Belgie (hasselt)
heel moeilijk te berekenen wanneer je je tesla kunt ophalen sinds er zoveel variabelen zijn : plaats van levering / opties zoals kleur etc en zeker met Tesla's stijl , leveren en dan RN's aan VIN's koppelen
Mja.. begin te vrezen dat die schatting van jouw leasebedrijf (1 maart) wel eens zou kunnen kloppen.. sucks..
 
Kheb het gevoel dat er niet veel zwarte worden afgeleverd of toch niet in Brugge want verschillende mensen besteld na mij (01/08 RN 11766) , kunnen om hun wagen gaan, maar meer NL of Kempen Belgie (hasselt)
heel moeilijk te berekenen wanneer je je tesla kunt ophalen sinds er zoveel variabelen zijn : plaats van levering / opties zoals kleur etc en zeker met Tesla's stijl , leveren en dan RN's aan VIN's koppelen
Ik heb begin Juli ! een tesla model Y long range midnight silver besteld, ik heb nog steeds geen afleverdatum ... (ook brugge) Het was voorzien voor afgelopen september zogezegd.
 
Waarom zou je die niet krijgen? ik heb in 9 jaar een 26 tal auto's verkocht en via het referral programma diverse prijzen verdient en ook allemaal gekregen.
Die 10.000 km komen in januari op uw account.
Wat is 10.000 km trouwens waard, worden er kWh's op je account bijgeschreven afhankelijk van me model/normverbruik ? Dat zou wel mooi zijn, dan is het ook onafhankelijk voor mogelijke prijsstijgingen in de komende 2 jaar.
 
Wat is 10.000 km trouwens waard, worden er kWh's op je account bijgeschreven afhankelijk van me model/normverbruik ? Dat zou wel mooi zijn, dan is het ook onafhankelijk voor mogelijke prijsstijgingen in de komende 2 jaar.
Rond de 1000 euro volgens mij? Stel je rijd gemiddeld 18 kWh per 100 km. Reken maar uit. 18 * 100 = 1.800 kWh * 0,50 cent = € 900.
 
Ik heb elders voorbij zien komen dat het gemaximeerd is tot € 1.200.
Of dit klopt weet ik niet.
Ik hoop niet dat diegene die ook daadwerkelijk 10k km's cadeau krijgen, zich vervolgens ook nog eens druk gaan maken of ze nou 900 of 1100 euro "tegoed" krijgen. Het is een flink gebaar en daar mogen de ontvangers zeer content mee zijn.
 
  • Like
Reactions: Puck
Ik hoop niet dat diegene die ook daadwerkelijk 10k km's cadeau krijgen, zich vervolgens ook nog eens druk gaan maken of ze nou 900 of 1100 euro "tegoed" krijgen. Het is een flink gebaar en daar mogen de ontvangers zeer content mee zijn.
Dat is het zeker. 👍

Ik geef alleen aan wat ik elders gelezen heb.
Mijn dochter die wacht op een nieuwe Y RWD is er ook zeer blij mee.
 
Dat is het zeker. 👍

Ik geef alleen aan wat ik elders gelezen heb.
Mijn dochter die wacht op een nieuwe Y RWD is er ook zeer blij mee.
Is ook niet richting jou hoor. Maar ik lees meerdere fora en dan heb ik het idee dat men er nog steeds niet content mee is, omdat het 'maar' 2 jaar geldig zou zijn etc etc.