Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had deze week nog gebeld, zei TA dat er een quicksilver MYP met EAP en FSD beschikbaar was voor maar 75K. Ik zei direct, is goed ik neem hem. 5 minuten later kreeg ik telefoon terug dat het een model was voor op het autosalon en dus niet kon verkocht worden spijtig genoeg.

Voor de rest kon hij ook voor Belgie niks zien van geplande leveringen in heel januari. Ik vermoed dat alles gewoon zal opschuiven naar einde van dit kwartaal? Heel vervelend zo..

Volgende week ga ik een BYD Tang & Han testen, zou blijkbaar best goed moeten zijn, enkel de software blijft een grote vraag, levertermijn maar 2-4 weken. Als ze wat degelijk zijn ga ik mogelijks toch nog overschakelen, ben de onbestaande communicatie en verdwijnende features wat beu aan het worden.
 
Ik had deze week nog gebeld, zei TA dat er een quicksilver MYP met EAP en FSD beschikbaar was voor maar 75K. Ik zei direct, is goed ik neem hem. 5 minuten later kreeg ik telefoon terug dat het een model was voor op het autosalon en dus niet kon verkocht worden spijtig genoeg.

Voor de rest kon hij ook voor Belgie niks zien van geplande leveringen in heel januari. Ik vermoed dat alles gewoon zal opschuiven naar einde van dit kwartaal? Heel vervelend zo..

Volgende week ga ik een BYD Tang & Han testen, zou blijkbaar best goed moeten zijn, enkel de software blijft een grote vraag, levertermijn maar 2-4 weken. Als ze wat degelijk zijn ga ik mogelijks toch nog overschakelen, ben de onbestaande communicatie en verdwijnende features wat beu aan het worden.
Kan mij heel goed voorstellen! Ik zei in november vol goede moed: nou in december zullen ze heel veel auto’s leveren. Uiteindelijk veel geluk gehad dat we er een toegewezen hebben. Je zou in logica denken dat de fabriek de hele dag staat te draaien, dus dat het niet uit moet maken of het nu begin of eind kwartaal is.
 
Auto’s die begin van kwartaal worden geproduceerd worden geleverd in verder gelegen oorden, zodat ondanks de reistijd ook die voor eind van het kwartaal afgeleverd kunnen worden. Kopers in de buurt van de fabriek komen einde kwartaal aan de beurt - want als ze die zouden verschepen kunnen ze niet meer geleverd worden voor einde kwartaal.
 
  • Like
Reactions: Saci112 and Nick-m
Auto opgehaald. Geen (op het eerste gezicht) gebreken.
Dit was voor zover ik zag de enige myp… heb niet alle autos uitgebreid bekeken, dus zou er her en der nog een extra gestaan kunnen hebben.
Stonden ong 100 auto’s binnen te wachten op aflevering!
Nice! Het lijkt er op dat jij de laatste bent die vorige week op kenteken bent gezet. De laatste is S-76****. Daarna niks meer. Lees op het Duitse fora dat er ook nog een aantal al een tijd wachten op hun MYP zwart/zwart. Schiet niet op.