Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
En zojuist een telefoontje.....Findio heeft het druk en hebben de OTT code voor de tenaamstelling nog niet aangeleverd. Als Tesla de aflevering niet op zo'n korte dag hadden gezet was er minder stress voor veel mensen geweest. Wederom de kans dat er morgen geen levering is. 🥺
PXL_20230203_154031050.jpg

Het is gelukt 🤪🤪🤪
 
Na dat mijn datum plots van 8feb naar 24feb naar feb-maart is gegaan is het langs mijn kant stil. Ik had gebeld naar Hasselt waarom de datum plots weg was. Blijkbaar hebben ze nogal wat logistieke problemen vertelde zij mij daar.
Ik ben het ook van kortbij aan het volgen. Zowat dagelijks kijk ik naar de "voorraadmodellen", en dat beweegt amper ondanks het feit dat er vorige week een boot in Zeebrugge was.
De volgende boten die aankomen in Zeebrugge zitten nog in het Suez kanaal of er net voor.

Ik vermoed dus dat er nog een pak auto's op de kade staan in Zeebrugge die wachten op transport naar de aflevercentra. (maar kan het niet onderbouwen)
 
Ik ben het ook van kortbij aan het volgen. Zowat dagelijks kijk ik naar de "voorraadmodellen", en dat beweegt amper ondanks het feit dat er vorige week een boot in Zeebrugge was.
De volgende boten die aankomen in Zeebrugge zitten nog in het Suez kanaal of er net voor.

Ik vermoed dus dat er nog een pak auto's op de kade staan in Zeebrugge die wachten op transport naar de aflevercentra. (maar kan het niet onderbouwen)
Dat gaat vooral om RWD en LR modellen. Denk dat de P modellen enkel nog uit Berlijn komen en dus per vrachtwagen naar België komen.
Ik veronderstel dat iedereen die een P in wit/zwart/qs in bestelling heeft hem tegen eind maart wel zal ontvangen.
 
Ik ben het ook van kortbij aan het volgen. Zowat dagelijks kijk ik naar de "voorraadmodellen", en dat beweegt amper ondanks het feit dat er vorige week een boot in Zeebrugge was.
De volgende boten die aankomen in Zeebrugge zitten nog in het Suez kanaal of er net voor.

Ik vermoed dus dat er nog een pak auto's op de kade staan in Zeebrugge die wachten op transport naar de aflevercentra. (maar kan het niet onderbouwen)
Dit klopt. Zelf vorige week gekeken met een Tesla medewerker achter de schermen. Ze zijn nog steeds bezig met het transport van en naar.
 
  • Like
Reactions: Blackbelt
Dat gaat vooral om RWD en LR modellen. Denk dat de P modellen enkel nog uit Berlijn komen en dus per vrachtwagen naar België komen.
Ik veronderstel dat iedereen die een P in wit/zwart/qs in bestelling heeft hem tegen eind maart wel zal ontvangen.
Daar lijkt het op. Wil je rood of blauw, dan gaat leveringstermijn direct naar Juli/Augustus, dus vermoedelijk beginnen ze die kleuren pas in de zomer in Berlijn te maken.
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Daar lijkt het op. Wil je rood of blauw, dan gaat leveringstermijn direct naar Juli/Augustus, dus vermoedelijk beginnen ze die kleuren pas in de zomer in Berlijn te maken.
Dat dacht ik ook, maar gisterenavond heb ik een mailtje gehad van de leasing dat de concessiehouder (Tesla Zaventem) had aangegeven dat de leveringsdatum van de mijne op 17 maart was gezet/

Wat dus wil zeggen dat ze toch vroeger gaan beginnen met de rode, de leasing zich heeft vergist, de concessie zich heeft vergist, of dat Tesla die datum nog een paar keer zal aanpassen.