Basvdpoel
Member
Klopt, Ik heb de melding idd gehad in 2014.
Enige geruststelling is dat ik in het kaartupdate systeem zit.. :smile:
Enige geruststelling is dat ik in het kaartupdate systeem zit.. :smile:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, Ik heb de melding idd gehad in 2014.
Enige geruststelling is dat ik in het kaartupdate systeem zit.. :smile:
Sorry voor offtopic, maar vanwege de mogelijke update wil ik de auto ook eens aan de Wifi, maar hij meld altijd dat er een verkeerd wachtwoord is gebruikt.
Reset, middels de twee scrollwieltjes 10s in te drukken, helpt helaas niet..
Andere aparaten gaan altijd zonder problemen aan deze wifi, en heb 2 streepjes bereik.
(tevens ziet hij wifi's uit heel de straat volgens mij, zo sterk..)
Helaas is dit een bekend probleem. Heb het zelf ook al 2 jaar . Wifi nog nooit aan de praat gekregen. Al van alles geprobeerd. Resetten, vast kanaal instellen op het modem, range extender, etc. Niets helpt. Altijd zegt hij dat het wachtwoord fout is terwijl andere apparaten direct contact maken. WiFi signaal is ook sterk zat.
Heb het maar opgegeven ...
Gisteren was de auto in SeC Aartselaar waar ik ook gevraagd had naar update van navigatie. Zij wisten niets af van nieuwere kaarten en volgens hen had ik de meest recentste. De eerste en enige kaart-update die ik gehad heb was eind 2014 - begin 2015.
Rene, je hebt nog een ongelezen bericht van je stoel.
Wij kunnen allemaal wel raden waar dat waarschijnlijk over gaat :tongue: (sorry die kon ik niet laten)