Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
Heerlijk die nieuwe navigatie, wat mij betreft vooral het deel achter je stuur veel duidelijker! Ben nu in Valencia en heb gemerkt dat ook het inschatten van reistijd beter gaat. Scheelt natuurlijk als je geen onzinnige omwegen verzint ;)
Ook de navigatie in bijvoorbeeld Parijs of kleine Baskische dorpjes liep gesmeerd!
Zeer tevreden.
 
Na een paar weken met de nieuwe navigatie heb ik toch sterk de indruk dat de nieuwe navigatie veel beter in de software van de Tesla is ‘ingepast’.
Had ik bij de oude Navigon navigatie veel last van vollopen geheugen (denk ik), met als gevolg een niet werkende Spotify of Tunein e.d., loopt alles nu soepeler.
Ik heb al een behoorlijke tijd niet meer hoeven resetten. Zoals het hoort! :)
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Kwam er vandaag achter dat in de nieuwe nav de SuC Breukelen niet goed stond, schrok even omdat ik met -3% zou aankomen (vanuit Amsterdam). Nav stuurde me eerst helemaal naar Utrecht om daar bij Maarssen ergens te draaien en weer terug de A2 op.

Toch maar 'eigenwijs' geweest en de afslag Breukelen genomen...kwam ik toch nog met 2% aan.
 
  • Like
Reactions: Dwarde
Kwam er vandaag achter dat in de nieuwe nav de SuC Breukelen niet goed stond, schrok even omdat ik met -3% zou aankomen (vanuit Amsterdam). Nav stuurde me eerst helemaal naar Utrecht om daar bij Maarssen ergens te draaien en weer terug de A2 op.

Toch maar 'eigenwijs' geweest en de afslag Breukelen genomen...kwam ik toch nog met 2% aan.
Je had ook in Abcoude kunnen laden ;)
 
  • Funny
Reactions: M@rtinV
Een uur geleden kwam ik met de boot vanuit Finland aan in Stockholm. Mijn navigatie is achter gebleven in Finland. Ik rijd volgens mijn navigatie al een uur dwars door meren, bergen, etc. in Finland. Vrij irritant, want ik heb em hard nodig om mijn route met superchargers te berekenen op weg naar Denemarken. Los van het feit dat ik het diep triest vind dat een auto in deze prijsklasse niet in staat is om te weten waar ie zich bevindt.

Meerde harde resets gedaan, zowel rijdend als stilstaand. Zijn er nog andere opties om uit te voeren?
 
Een uur geleden kwam ik met de boot vanuit Finland aan in Stockholm. Mijn navigatie is achter gebleven in Finland. Ik rijd volgens mijn navigatie al een uur dwars door meren, bergen, etc. in Finland. Vrij irritant, want ik heb em hard nodig om mijn route met superchargers te berekenen op weg naar Denemarken. Los van het feit dat ik het diep triest vind dat een auto in deze prijsklasse niet in staat is om te weten waar ie zich bevindt.

Meerde harde resets gedaan, zowel rijdend als stilstaand. Zijn er nog andere opties om uit te voeren?
Power Off geprobeerd?
 
Een uur geleden kwam ik met de boot vanuit Finland aan in Stockholm. Mijn navigatie is achter gebleven in Finland. Ik rijd volgens mijn navigatie al een uur dwars door meren, bergen, etc. in Finland. Vrij irritant, want ik heb em hard nodig om mijn route met superchargers te berekenen op weg naar Denemarken. Los van het feit dat ik het diep triest vind dat een auto in deze prijsklasse niet in staat is om te weten waar ie zich bevindt.

Meerde harde resets gedaan, zowel rijdend als stilstaand. Zijn er nog andere opties om uit te voeren?

Had ik ook last van na een 2-tal langere boot tochten. Echter na een minuut of 30 werkte bij mij de GPS weer naar behoren.
Reset hielp inderdaad niet.

Ik ben erg benieuwd of je contact hebt gehad met Tesla en of ze een verklaring hebben hier voor.
 
Power Off inmiddels meerdere keren gedaan en ook tesla gebeld. Zij kunnen op afstand niets doen. Dit rijd wel echt k*t zonder navigatie en zelf berekenen welke chargers handig en nodig zijn. Niet echt wat ik me had voorgesteld van een relaxe roadtrip met een Tesla.