Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuw lid.....MODEL S

This site may earn commission on affiliate links.
Na weken schipperen en stiekem meelezen in het sinds vandaag bijna zo ver...

Zojuist de aanbetaling gedaan voor een nieuwe MODEL S
Opties;
Midnight Silver Metallic
Zonnedak
Grijze slipstream velgen
Interieur wit
Verbeterde autopilot

Komende weken/maanden lekker inlezen op dit fantastisch forum en zal ongetwijfeld 1.001 vragen stellen die ongetwijfeld de revue al hebben gepasseerd...
 
  • Like
Reactions: nico180
Na weken schipperen en stiekem meelezen in het sinds vandaag bijna zo ver...

Zojuist de aanbetaling gedaan voor een nieuwe MODEL S
Opties;
Midnight Silver Metallic
Zonnedak
Grijze slipstream velgen
Interieur wit
Verbeterde autopilot

Komende weken/maanden lekker inlezen op dit fantastisch forum en zal ongetwijfeld 1.001 vragen stellen die ongetwijfeld de revue al hebben gepasseerd...
Zelfs een topic 'Even voorstellen' vind je op dit mooie forum. ;)
Maar hoe dan ook, hartelijk welkom hier.
 
Na weken schipperen en stiekem meelezen in het sinds vandaag bijna zo ver...

Zojuist de aanbetaling gedaan voor een nieuwe MODEL S
Opties;
Midnight Silver Metallic
Zonnedak
Grijze slipstream velgen
Interieur wit
Verbeterde autopilot

Komende weken/maanden lekker inlezen op dit fantastisch forum en zal ongetwijfeld 1.001 vragen stellen die ongetwijfeld de revue al hebben gepasseerd...
Gefeliciteerd, een bijzonder smaakvolle combinatie van interieur en exterieur. Kan niet anders zeggen :D:rolleyes:
 
Ach zo...dan zal ik mezelf maar verder voorstellen...

Giovanni 43 jaar, eigenaar van een mediabureau. Naast het mediabureau geef ik nog en krantje uit in Amsterdam.
Getrouwd en een uitwonende dochter van 21 jaar.

Momenteel in het bezit van 3 auto's, Porsche 911 4S(996 uit 2003), Smart for Two(2015) en een Fiat 500X(2017) waar de vrouw in rijdt.
De Porsche en de Smart gaan eruit ten faveure van de Tesla...wat mij qua cash out een direct voordeel gaat opleveren!
Uiteraard zijn de overige fiscale voordelen voor mij super interessant...maar het belangrijkste blijft voor mij toch het emissieloos rijden, de comfort, de snelheid en de innovativiteit van de Tesla.
 
Ach zo...dan zal ik mezelf maar verder voorstellen...
Momenteel in het bezit van 3 auto's, Porsche 911 4S(996 uit 2003), Smart for Two(2015) en een Fiat 500X(2017) waar de vrouw in rijdt.

Welkom bij de club, en veel plezier bij het doornemen van de 1000'en posts.
Alvast een schot voor de boeg: mits je vrouw niet al te lange afstanden rijdt kan je die F500 op den duur ook nog vervangen door een electrisch model. Als je straks electrisch rijdt wil je niets anders meer ;)
upload_2017-7-28_11-10-23.png