Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NIEUW: ruitenwissers en regensensor V2.0

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mijn Model s 100 uit dec 2018 vind ik de sensor erg laat inschakelen, moet veel bijdrukken (handmatig), hij staat dan al op zn verste stand voor aut wissen dmv regensensor, weet iemand hoe ik hem nog beter kan afstellen of moet ik langs de service?
 
Ik krijg het niet voor elkaar
Dit is de oude met sproeikop
IMG_0388.jpeg IMG_0390.jpeg
En de nieuwe heeft dit niet?
IMG_0389.jpeg IMG_0391.jpeg
 
Van Kimblade:

Thank you for contact us.
We hope these answers help with your questions.

1) We are in the process to create an online mall on our homepage. And we will open the new campaign on Indiegogo after all the shipment is finished that could be done by early of Feb.

2) Sizes and adapter type are different between Test Model S and Model X.
TESLA MODEL S: 28" & 17" PTB[19mm] adapter.
TESLA MODEL X: 28" & 18" I&L[Pinch Tab] adapter.
De aanbieding op Indiegogoo loopt op dit moment.
KIMBLADE: Average Windshield Wiper Reinvented
 
Ook ik heb een paar weken geleden de Kimblades via Indigogo besteld. Via email aan hen doorgegeven welke auto en jaartal deze is. Daarop hebben ze de juiste ruitenwissers gestuurd.

Ik heb de Kimblades vorige week ontvangen voor m'n X. Het lijkt er echter op dat het niet gaat werken. In de originele ruitenwissers zit een aansluiting voor de sproeiers verwerkt en daar is bij de Kimblades geen aansluiting voor.

Een mail naar Kimblade hierover is vooralsnog onbeantwoord gebleven.

Wordt vervolgd...
 
Bij mijn Model s 100 uit dec 2018 vind ik de sensor erg laat inschakelen, moet veel bijdrukken (handmatig), hij staat dan al op zn verste stand voor aut wissen dmv regensensor, weet iemand hoe ik hem nog beter kan afstellen of moet ik langs de service?

Je kunt automatisch wissen ergens in een menu uitschakelen. Als je dat doet krijg je op wisstand 1 een langzaam interval en op wisstand 2 een sneller interval. Werkt veel beter, zeker als het donker is.
 
  • Informative
Reactions: CL600 and Billy