Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe SeC: in Roermond

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie dit net te laat. Ik heb nu een service afspraak voor a.s. vrijdag in Hasselt (vanuit Born is dat dichterbij dan Eindhoven...)

Is nu ook te vinden op de website. Mmm maakt de kans groter dat wij volgende jaar weer een Tesla kopen (zeer waarschijnlijk een model Y). De Model 3 zal dan als tweede auto gaan dienen.
 
Last edited:
Ik zie dit net te laat. Ik heb nu een service afspraak voor a.s. vrijdag in Hasselt (vanuit Born is dat dichterbij dan Eindhoven...)

Is nu ook te vinden op de website. Mmm maakt de kans groter dat wij volgende jaar weer een Tesla kopen (zeer waarschijnlijk een model Y). De Model 3 zal dan als tweede auto gaan dienen.

Je kunt nog altijd even proberen of het om te zetten is naar Roermond als dat voor jou handiger is, misschien dat je ook nog eerder terecht zou kunnen dan vrijdag. Anders weet je het nu alvast voor de volgende keer dat je naar Roermond kunt. 😁
 
Voor de "officiële" opening al het genoegen gehad om een service afspraak te hebben bij SeC Roermond vanwege een tik in de voortrein bij het nemen van bochten. Netjes verholpen, geen bijzonderheden, ook op de terugrit niet. Bij een ritje vanavond was er echter een nieuw "klapperend" geluid voor in de plaats gekomen dat alleen op heel specifieke momenten (abrupte stuurbewegingen) voorkwam...

Een korte visuele inspectie leverde deze op, rechtsvoor:
PXL_20230703_175353676.jpg

Die dingen pak je toch meteen weg als je de remklauw terug monteert...?

(vanuit Born is dat dichterbij dan Eindhoven...)
Hee, een dorpsgenoot! Volgens mij rijd ik bijna dagelijks langs jouw Tesla (mits 'ie er staat, natuurlijk) ;)
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: Sregor