Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NL/BE Model 3 LR RWD wachtkamer

This site may earn commission on affiliate links.
Heb begin mei model 3 LR RWD besteld en aanbetaald. Nog niet geleverd (omdat ik dat zelf nog niet wilde binnen 2 weken). Ik ben niet afbesteld door tesla, dus verwacht hem binnen enkele maanden nog gewoon.
heb je wel al een eindfactuur ontvangen? Ik heb er nu al 3 gekregen met steeds een andere VIN code er in.... Mocht de auto 20-6 ophalen maar dat kwam niet uit. Nu nog geen andere datum gepland staan.
 
Nog steeds de valse hoop deze auto toch te krijgen. Gaat hem waarschijnlijk niet worden, SR+ staat nu in de bestelling.

Kan je tijdens de bestelling nog upgraden mocht deze toch beschikbaar komen? (of een AWD voor een schappelijke prijs uit voorraad?)
Zit te denken om hetzelfde te doen, de SR+ bestellen om zeker te zijn dat deze voor het nieuwe jaar binnen is en een beetje hoop houden er in de tussentijd alsnog de LR RWD uitkomt.
 
Dit weekend nog eens langs geweest in Gent om de situatie te bespreken. Zij zien de kans heel klein dat de LR RWD op korte termijn terugkomt.
Ondertussen hebben we een AWD besteld, die vermoedelijk in september uitgeleverd wordt. Tot de dag van levering kunnen we onze bestelling nog kosteloos aanpassen of annuleren.