Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NL/BE Model 3 LR RWD wachtkamer

This site may earn commission on affiliate links.
Interessant: als je nu een Model 3 bestelt heb je de optie om een trekhaak toe te voegen voor 1080 euro. Dat had ik wel gewild :-/

Rust uw auto uit met een sterke, stalen trekhaak en een afneembare adapter, voor een trekgewicht tot 910 kg. De software controleert de schommelingen van de aanhanger en past automatisch de remkracht aan.
De trekhaak kan na levering van de auto niet achteraf worden gemonteerd.​
 
Interessant: als je nu een Model 3 bestelt heb je de optie om een trekhaak toe te voegen voor 1080 euro. Dat had ik wel gewild :-/

Rust uw auto uit met een sterke, stalen trekhaak en een afneembare adapter, voor een trekgewicht tot 910 kg. De software controleert de schommelingen van de aanhanger en past automatisch de remkracht aan.
De trekhaak kan na levering van de auto niet achteraf worden gemonteerd.​

Ik kreeg dit mailtje binnen
"U kan nu uw Model 3 bestelling uitbreiden met een trekhaak waarmee u to 910 kg kan trekken.

Indien u interesse heeft, kan u nu een upgradeverzoek indienen."

Wellicht kun je contact opnemen met deliverynl om dit te laten upgraden?
 
  • Informative
Reactions: Woek
Ik kreeg dit mailtje binnen
"U kan nu uw Model 3 bestelling uitbreiden met een trekhaak waarmee u to 910 kg kan trekken.

Indien u interesse heeft, kan u nu een upgradeverzoek indienen."

Wellicht kun je contact opnemen met deliverynl om dit te laten upgraden?
Dank! Ik heb niet zo'n mailtje gekregen, maar ga het proberen. Eerst even checken of daarmee niet de 'gratis AP' verdwijnt...
 
juist opgebeld door tesla delivery :
om te vragen om de verzekerings info aan te vullen

Ik heb ook nogmaals gevraagd naar mijn bestelwijzigingen (besteld 19/4 en AWD --> RWD wijiging op 26/4) :
- > LR AWD --> RWD : nogmaals mondeling bevestigd (order agreements is nog niet aangepast , heel druk , veel vraag bla bla bla)
-> deze ochtend ook trekhaak besteld. info was nog niet tot bij delevery geraakt. maar zal ook in nieuwe order agreement opgenomen worden.
nog geen VIN toegekend

Postief nieuws : verwachte levertermijn nog altijd (zelfs met trekhaak ) eind mei/begin juni
 
juist opgebeld door tesla delivery :
om te vragen om de verzekerings info aan te vullen

Ik heb ook nogmaals gevraagd naar mijn bestelwijzigingen (besteld 19/4 en AWD --> RWD wijiging op 26/4) :
- > LR AWD --> RWD : nogmaals mondeling bevestigd (order agreements is nog niet aangepast , heel druk , veel vraag bla bla bla)
-> deze ochtend ook trekhaak besteld. info was nog niet tot bij delevery geraakt. maar zal ook in nieuwe order agreement opgenomen worden.
nog geen VIN toegekend

Postief nieuws : verwachte levertermijn nog altijd (zelfs met trekhaak ) eind mei/begin juni
Hmm, mij werd net verteld dat mijn levertermijn 'een stuk later' zou worden als ik de trekhaak zou toevoegen, omdat er aan mijn account inmiddels een VIN is gekoppeld.
 
Hier ook nog geen nieuws over een VIN of iets dergelijks.
Wel kan ik niet meer in de App inloggen. Dan krijg ik de melding 'Er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla-account'.
Als ik via de browser inlog werkt het wel.

Andere hier ook last van?