Dat weet Tesla, denk ik, zelf niet. In juli herbekijken ze wat ze voor Europa gaan produceren, en dan wordt de knoop weer doorgehakt.
De RWD LR heeft een vrij kleine procentuele marge ten opzichte van de andere LRs en soepeert nogal wat batterijcellen op (de AWD of P evenveel, maar daar is de marge hoger op); dat spreekt tegen het model. Anderzijds, het model is te populair om helemaal niet te maken en als de productie niet beperkt is door het aantal batterijcellen, dan kan Tesla beter RWD LR dan SR+ verkopen...
Uiteraard, minder modellen betekent ook minder last om alles snel te verkopen. Dus SR+/P-/P+ met P- op de prijs van de huidige AWD (of zelfs iets lager) zou ook wel eens kunnen gebeuren.
De RWD LR heeft een vrij kleine procentuele marge ten opzichte van de andere LRs en soepeert nogal wat batterijcellen op (de AWD of P evenveel, maar daar is de marge hoger op); dat spreekt tegen het model. Anderzijds, het model is te populair om helemaal niet te maken en als de productie niet beperkt is door het aantal batterijcellen, dan kan Tesla beter RWD LR dan SR+ verkopen...
Uiteraard, minder modellen betekent ook minder last om alles snel te verkopen. Dus SR+/P-/P+ met P- op de prijs van de huidige AWD (of zelfs iets lager) zou ook wel eens kunnen gebeuren.