Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Even iets anders nu:
Eigenlijk zouden er imho meerdere formulas moeten zijn.
-De hi-tech waar geen limieten op budgetten, techsnufjes ed staan. Huidige F1 to the limit.
-De hardcore spartaanse wagens met alleen maar regels die het gebruik van tech snufjes verbieden genre...
-Robotwagens die 100% autonoom rijden

Want eerlijk gezegd weet ik niet of ik de komende jaren F1 ga volgen.
Denk dat ik eens naar de Form.E ga kijken dit jaar.

Zo, dat moest er even uit.
 
via tweakers: F1 TV-streamingdienst geeft toegang tot livestream vanaf alle auto's

In de aankondiging van F1 TV spreekt de organisatie over een beschikbaarheid in meer dan twintig landen, waaronder België. Nederland wordt niet specifiek genoemd.

Kijkers krijgen onder andere toegang tot livestreams vanaf alle auto's. De dienst komt in België beschikbaar, of hij ook naar Nederland komt is nog niet duidelijk.​
 
3 voorspellingen voor dit seizoen om in deze thread te springen.
1. Verstappen gaat serieus meedoen voor wereldkampioenschap (mogelijks winnen)
2. Stoffel kan met nieuwe bolide eindelijk zijn true potential laten zien (mss zelfs top5)
3. Nu Honda bij Torro Rosso zit gaan problemen langzaam wegvallen, zodat Redbull seizoen 2019 of 2020 met een ijzersterke motor voor de dag komen ( dat was in mijn ogen toch de bedoeling van hun) ( wie blijft er anders toelaten dat er zoveel geld wordt gestoken in motor die absoluut niet meekan op rechte stukken)
Laat die ongezoute meningen maar komen :cool:
 
Stoffel moet gewoon sneller en beter zijn dan zijn teamgenoot. Op elk vlak, dan wordt er over je gesproken, lukt dat niet dan kan die inpakken of voor de rest van de seizoenen een goede maar tweede rijder blijven (ik wil zien dat hij Alonso duel aangaat en wint)
 
  • Like
Reactions: HWS
Stoffel moet gewoon sneller en beter zijn dan zijn teamgenoot. Op elk vlak, dan wordt er over je gesproken, lukt dat niet dan kan die inpakken of voor de rest van de seizoenen een goede maar tweede rijder blijven (ik wil zien dat hij Alonso duel aangaat en wint)

Dat kon hij in mijn ogen vorig seizoen al. Maar op 1 of ander manier kreeg ik toch de indruk dat Alonso nog teveel aan zijn status in het verleden werd gehouden en stoffel dus respect moest hebben. Met andere worden er werden veel orders gegeven in de Pits vooraf
 
Dat kon hij in mijn ogen vorig seizoen al. Maar op 1 of ander manier kreeg ik toch de indruk dat Alonso nog teveel aan zijn status in het verleden werd gehouden en stoffel dus respect moest hebben. Met andere worden er werden veel orders gegeven in de Pits vooraf
Het team heeft ook openlijk toegegeven dat het materiaal niet hetzelfde was voor beide piloten : Alonso had meestal de verbeterde uitvoering.
Niet dat het veel verschil maakte.

Aan de andere kant lijkt het ook dat de verstandhouding zeer goed was en dat Stoffel toch veel kunnen leren heeft van Alonso.

Laat ons eerlijk zijn : hij heeft in de eerste helft van het seizoen wat beginnersfouten gemaakt.
De tweede helft was daarentegen -gezien het materiaal- subliem.
 
  • Like
Reactions: FVO and Bugno
Maar op 1 of ander manier kreeg ik toch de indruk dat Alonso nog teveel aan zijn status in het verleden werd gehouden

hij(Alonso) was en is dus echt ubergoed als de machine meewerkt, hij is de man 'nog op dit moment', hij heeft reeds de fame en een gevestigde naam. Maar ook hij reedt ooit in een Minardi ver in de achterhoede en kon toen echt alles aan flarden rijden(positief, maar niet altijd zichtbaar in de tijdregistratie) - maar wat was hij toen al zichtbaar in de paar kilometers waar hij het toen moest laten zien

om maar even een andere kijk op te zetten; er is een breed scale aan rijders die in een Minardi wat hebben geprobeerd neer te zetten ...

Ik hoop dat de camera's op Stoffel zijn gericht, dat zal de spotlight moeten zijn, laat Alonso stof happen dan komt er wat weerstand en spektakel! - ik hoop op nieuwe generatie rijders - maar daar mag om gestreden worden. kado komt er niks.

als laatste: kijk naar de dood saaie 'senior' Kimi, vroeger jonge hond, heerlijk wild en echt superscherp op zijn hoogtepunt - nu veert hij daarop te lang door, is een saaie ouwe lul op de baan. Tijd voor jonge bloed.
 
hij(Alonso) was en is dus echt ubergoed als de machine meewerkt, hij is de man 'nog op dit moment', hij heeft reeds de fame en een gevestigde naam. Maar ook hij reedt ooit in een Minardi ver in de achterhoede en kon toen echt alles aan flarden rijden(positief, maar niet altijd zichtbaar in de tijdregistratie) - maar wat was hij toen al zichtbaar in de paar kilometers waar hij het toen moest laten zien

om maar even een andere kijk op te zetten; er is een breed scale aan rijders die in een Minardi wat hebben geprobeerd neer te zetten ...

Ik hoop dat de camera's op Stoffel zijn gericht, dat zal de spotlight moeten zijn, laat Alonso stof happen dan komt er wat weerstand en spektakel! - ik hoop op nieuwe generatie rijders - maar daar mag om gestreden worden. kado komt er niks.

als laatste: kijk naar de dood saaie 'senior' Kimi, vroeger jonge hond, heerlijk wild en echt superscherp op zijn hoogtepunt - nu veert hij daarop te lang door, is een saaie ouwe lul op de baan. Tijd voor jonge bloed.
Dat zal ook gaan gebeuren dit seizoen... Stoffel heeft ondanks zijn minderwaardige bolide( als de top en zelfs zijn eigen teamgenoot) ook al mooie prestaties neergezet. Zit er nog niet zolang bij... Ik verwacht een mooi seizoen in elk geval
 
upload_2018-3-23_7-40-38.png


Is dit nu 2018 ? Of 2017 ? Ik weet het niet.o_Oo_O
 
  • Funny
Reactions: FVO