Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Screen Shot 04-15-18 at 09.56 AM.PNG


op de officiële site van F1 wordt de performance van Stoffel weeral hoog ingeschaald. Jammer dat dit nog in de punten weerspiegeld wordt.
.
 
  • Informative
Reactions: FVO
Jammer dat Max zichzelf elimineerde, podiumplek was met geduld binnen handbereik. Een rondje later had ie Vettel gewoon gepasseerd. Maargoed, jammer voor Max, geweldige race van Daniël Ricciardo :)

Leuk momentje toen Alonso Vettel inhaalde, en Vettel op z’n Vettels liet weten wat hij ervan vond. ;)
 
Max in China: te ongeduldig, te gretig. Jammer, een (waarschijnlijke) overwinning door het putje. Maar dat wist hij zelf ook. En wat een vent om dat ook ruiterlijk en aan iedereen toe te geven. Daar kunnen alle andere Limbo'tjes ;) nog wat van leren. Met slechts 20 jaar jong, alle ogen op zich gericht en megadruk op zijn schouders. Ik maak daar een diepe buiging voor. Was mij niet gelukt toen ik 20 was.
 
  • Like
Reactions: HWS
Max in China: te ongeduldig, te gretig. Jammer, een (waarschijnlijke) overwinning door het putje. Maar dat wist hij zelf ook. En wat een vent om dat ook ruiterlijk en aan iedereen toe te geven. Daar kunnen alle andere Limbo'tjes ;) nog wat van leren. Met slechts 20 jaar jong, alle ogen op zich gericht en megadruk op zijn schouders. Ik maak daar een diepe buiging voor. Was mij niet gelukt toen ik 20 was.
Niki Lauda na botsing Verstappen met Vettel: "Dat lijkt me echt een kwestie van intelligentie bij Max"