Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Als ze geleerd hebben van Oostenrijk zullen ze intussen vast wel een paar camera’s hebben hangen. Pik je die mafklappers er zo uit. Ik vind het sowieso vrij apart dat je met die rookdingen daar binnen mag komen.
Ze moeten in de voorwaarden zetten dat je €1000 boete krijgt als je dit spul mee naar binnen neemt. Als je bij de poort betrapt wordt direct betalen en geen excuus. Op het terrein camera’s zetten die alles in de gaten houden. Geen pardon voor dit soort mensen.
 
  • Like
Reactions: djlorenz and Faiz71
Had op feestboek een gesprek met een gast die in de buurt van die mafkees zat.
Ik vroeg hem toen wat het nut van zo’n rookding was. Hij is er nog over aan het nadenken, geloof ik. Kortom, totaal zinloos en onnodig om die rommel mee te nemen.
 
IMG_0957.jpg


Als je het F1 account van twitter leest lijkt het niet zwaar verboden om flares mee te nemen. Maar om deze nou op de baan te gooien tijden kwalificatie lijkt me vrij onnozel, tenzij Max al de snelste tijd te pakken heeft.
 
  • Disagree
Reactions: Paco
Als je het F1 account van twitter leest lijkt het niet zwaar verboden om flares mee te nemen. Maar om deze nou op de baan te gooien tijden kwalificatie lijkt me vrij onnozel, tenzij Max al de snelste tijd te pakken heeft.
Indien je als “fan” het nodig vindt om de tegenstanders te saboteren en hun veiligheid in gedrang te brengen, dan hoor je daar niet thuis. De boetes voor die idioten kunnen niet zwaar genoeg zijn.

Steek die flares af nadat alle rijders binnen zijn om sfeer te brengen, maar niet zolang er nog wagens op het circuit zijn.
 
  • Like
  • Love
Reactions: Mars2020 and Krisja
Indien je als “fan” het nodig vindt om de tegenstanders te saboteren en hun veiligheid in gedrang te brengen, dan hoor je daar niet thuis. De boetes voor die idioten kunnen niet zwaar genoeg zijn.

Steek die flares af nadat alle rijders binnen zijn om sfeer te brengen, maar niet zolang er nog wagens op het circuit zijn.
Mee eens maar hij zal wel straalbezopen zijn geweest.
 
Wat ik bijzonder vind, je mocht tot vandaag geen eigen flesje water meenemen, maar kennelijk kom je dus wel zo’n flare zonder problemen binnen.

Zag net Jantje Lammers op tv over dat betreffende incident, beetje jammer dat de studiosport mevrouw niet even doorvroeg hoe ze met zo’n ding door de toegangscontrole komen. Die dingen horen nl niet op een circuit thuis.

Chips en cola al klaargezet.
We zijn er klaar voor.
 
Wat vinden onze Nederlandse vrienden van de commentatoren op de NOS ? Eerste keer dat ik de F1 op deze zender volg, en ik schrik van de fouten die ze maken in hun commentaar. Rijders door elkaar halen, zelfs van verschillende teams, foute inschattingen,…

Maar vooral, Zandvoort benoemen als één van de mooiste circuits omdat het de natuurlijke glooiingen volgt. lol. Hebben zij nog nooit gehoord van Spa-Francorchamps? :)
 
Wat vinden onze Nederlandse vrienden van de commentatoren op de NOS ? Eerste keer dat ik de F1 op deze zender volg, en ik schrik van de fouten die ze maken in hun commentaar. Rijders door elkaar halen, zelfs van verschillende teams, foute inschattingen,…

Maar vooral, Zandvoort benoemen als één van de mooiste circuits omdat het de natuurlijke glooiingen volgt. lol. Hebben zij nog nooit gehoord van Spa-Francorchamps? :)
Dat mannetje van de NOS hoort zichzelf graag praten. Zelfs door de onboard radio gesprekken tussen de rijders en pit. Ben je toch blij dat ie tijdens het Nederlandse volkslied z’n waffel houdt.
 
Max weer foutloos. Ferrari weer Ferrari met een verkeerde strategie en 2x unsafe in de pitstraat. Het begint allemaal gewoon te worden ;)

Mercedes sterk, maar oh oh oh... hamilton... je kan boos zijn op de crew, maar je had ook zelf de call kunnen maken. Russel deed dat en pakt de winst. Hamilton had waarschijnlijk PTSS toen hij de call had moeten maken. Flashbacks naar de laatste race vorig seizoen 😂
 
Wat vinden onze Nederlandse vrienden van de commentatoren op de NOS ? Eerste keer dat ik de F1 op deze zender volg, en ik schrik van de fouten die ze maken in hun commentaar. Rijders door elkaar halen, zelfs van verschillende teams, foute inschattingen,…

Maar vooral, Zandvoort benoemen als één van de mooiste circuits omdat het de natuurlijke glooiingen volgt. lol. Hebben zij nog nooit gehoord van Spa-Francorchamps? :)
Tenenkrommend slecht commentaar. Even geprobeerd, gewoon om te kijken hoe het zou zijn, maar snel naar de F1TV live stream geswitcht. Spa >>> Zandvoort (afgezien van de verkeers/parkeerchaos daar)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Paco