Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
voor zij die niet weten wat te doen dit weekend. Open deur dagen van mijn echtgenote.
Geschenkartikelen voor ieders budget.( en Frank zorgt voor de drank!)
Met mogelijkheid tot laden en slechts 20min van SuC Gent:wink:
affiche open deur 2014 kleinkopie.jpg
 
Mijn eerste auto (op mijn 17) was een kever die helemaal beschilderd was.(ik zal eens fotos zoeken)

foto's gevonden in de oude doos! Deze auto gekocht op mijn 17jaar voor 13000 bef.(1980) en er enkele maanden aan "gewerkt" tot ik 18 was en er mee mocht rijden.
Na een jaar verkocht met versleten koppeling voor 15000 bef. Ik ben hiermee ook mijn rijbewijs gaan afleggen: van de eerste maal geslaagd! (De examinator zag het geen tweede keer zitten denk ik:smile:)
SCN_0003.jpg
SCN_0009.jpg
SCN_0011.jpg
SCN_0004.jpg
SCN_0006.jpg
SCN_0010.jpg
SCN_0001.jpg
SCN_0005.jpg
SCN_0002.jpg
SCN_0007.jpg
SCN_0008.jpg
 
foto's gevonden in de oude doos! Deze auto gekocht op mijn 17jaar voor 13000 bef.(1980) en er enkele maanden aan "gewerkt" tot ik 18 was en er mee mocht rijden.
Na een jaar verkocht met versleten koppeling voor 15000 bef. Ik ben hiermee ook mijn rijbewijs gaan afleggen: van de eerste maal geslaagd! (De examinator zag het geen tweede keer zitten denk ik:smile:)

Aan zo'n dashboard kan onzen Elon nog een poepje ruiken!
 
De steampunk arm is klaar, nu nog mijn "dansbenen" maken en ik ben klaar voor het feestje.( neen, dit is niet de outfit voor ons dochter haar huwelijk)
View attachment 68782
View attachment 68783


Frank,

Ons dochter Ayla is wild van Steampunk!
Het ziet er SUPER uit!

Heb je dat zelf gemaakt? Heb je nog foto's? Stuur anders maar naar mijn emailadres... .

Thanks !

Xavier
 
Jaguar X-Type van 2008, 2.2 turbodiesel, beetje verlaagde ophanging, 18" alu velgjes. Gaat bij aankomst van mijn MS naar mijn echtgenote of naar mijn oudste dochter. Best wel een hele leuke wagen, behoorlijk vinnig aan de verkeerslichten. Tot ik de testrit deed met de MS natuurlijk...
 
Frank,

Ons dochter Ayla is wild van Steampunk!
Het ziet er SUPER uit!

Heb je dat zelf gemaakt? Heb je nog foto's? Stuur anders maar naar mijn emailadres... .

Thanks !

Xavier

ja zelf gemaakt... onbetaalbaar in uren. Maar een leuke bezigheid om de winteravonden door te brengen.
Ik zal eens wat foto's sturen.

- - - Updated - - -

Knap. Ik vond vooral ook de camouflage van de blikschade schitterend. Heb je die nog ergens ?

Deze?
crashed by frank.jpg