Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Onderhoud Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag even bij Tesland langs geweest: ik heb mijn winterbanden gisteren bij Karelsen in Soest opgehaald en ga nu compleet over naar Tesland. Bij Karelsen elke keer gezeik dat ze mijn alloygators vernielen en dan zeggen dat het niet anders kan. Onzin!

Meteen afspraak gemaakt voor groot onderhoud bij Tesland, daar ik de auto waarschijnlijk in december naar privé haal.

Zoals altijd goed advies, goed werk en lekkere koffie. 👍 @Herbie65
 
Afspraak gemaakt bij iClean Naarden om twee plekken over te spuiten (parkeerschade) en dan maar tegelijk een complete lak behandeling.

Ik hen goud gekozen.

Spuitwerk 250 euro, lak behandeling 350 euro.

Is in november, zal vertellen wat resultaat is.
 
  • Like
Reactions: Faiz71 and Maurice1
Jij gaat wel all-in voordat de auto naar privé gaat 😀 Moet je niet ook toevallig nog nieuwe banden (en/of velgen) vóór december? 😎
Banden gewisseld, zit nog 6 mm op grin. En ik heb twee sets velgen....

Ik ben nog even aan het rekenen... Maar denk dat privé rijden en km's declareren het voordeligste is.

Overigens probeer ik mijn auto sowieso goed te onderhouden. Dus de extra's vallen wel mee...
 
Afspraak gemaakt bij iClean Naarden om twee plekken over te spuiten (parkeerschade) en dan maar tegelijk een complete lak behandeling.

Ik heb goud gekozen.

Spuitwerk 250 euro, lak behandeling 350 euro.

Is in november, zal vertellen wat resultaat is.

Net de auto opgehaald. WOW! Hij glimt bijna nog mooier dan nieuw. Twee jaar garantie op de lakbehandeling en hij drukte mij echt op het hart om regelmatig even te kijken en niet te aarzelen om terug te komen. Spuitwerk ook keurig gedaan.

Kan niets over lange termijn zeggen, maar voor nu: aanrader!
 
De levertijd is alleen een dingetje. Wil ik nog 2 maanden wachten als ik denk dat iets vervangen moet worden? En om ze nu op voorraad te leggen?

Ik ga binnenkort eerst maar eens kijken of ik wat nieuw vet in de kogels boven mijn voorwielen kan krijgen. De links voor begint een beetje te kraken.
 
€ 488,04 20%OFF | 8pcs Front Suspension steering parts Wishbone Upper Lower Control Arm for Tesla Model S 1043965-00-A 1027351-00-C 1041575-00-B

Ik kwam dit tegen op Ali expres ziet er mooi uit en er staat zelfs een noors commentaar bij. Ik heb altijd originele delen gebruikt maar dit is prijs technisch gewoon erg goedkoop.
Arbeidsloon is een groot deel van de reparatie. Als je goedkope troep koopt dan heb je die kosten twee keer.
Op dit soort cruciale onderdelen zou ik zelf nooit lagere kwaliteit nemen.
 
  • Like
Reactions: Rqcg