Hebben jullie ook zoveel problemen met het verkrijgen van een opdrachtbevestiging?
Ik had mijn P85 oorspronkelijk met single charger besteld, omdat ik dacht dat mijn huisaansluiting niet verder dan 1x 40A vezwaard kon worden, zonder de vloer uit mijn gang te breken. Na bestelling en finaliseren bleek mijn huis van een mantelbuis te zijn voorzien, die het vrij gemakkelijk maakt om een nieuwe grondkabel binnen te brengen zonder verdere hak- en breekwerkzaamheden.
Ik woon in Tilburg en ik werk in Middelburg, zo'n 135km enkele reis. Het is op zich al vrij twijfelachtig of ik met een volle (laat staan standaard 85%) acculading met 150km/u op de cruise control heen en weer kan. Maar als ik wat rustiger aan doe, kan ik er vrij zeker van zijn dat nog een boodschap doen na thuiskomst er niet meer inzit. Om na het avondeten toch nog even weg te kunnen met de auto, is een twin charger toch wel erg gemakkelijk. Het verkort ook tussenstops bij reguliere laadpalen op langere trips. Dus Tesla maar even gebeld of dat nog veranderd kon worden, en dat bleek gelukkig te kunnen.
Maar helaas wil/kan Tesla mij geen nieuwe opdrachtbevestiging geven met daarop de nieuwe configuratie en het nieuw aanschafbedrag. Ik ben er nu al ruim 4 weken over aan het steggelen, maar ik kom geen stap verder. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Mijn boekhouder heeft een correcte opdrachtbevestiging om mijn MIA/Vamil opnieuw aan te kunnen vragen. Als ik dat niet aan kan vragen, ga ik de auto niet afnemen. En eerlijk gezegd, ik ben het zeuren na 4 weken een beetje beu.
Ik had mijn P85 oorspronkelijk met single charger besteld, omdat ik dacht dat mijn huisaansluiting niet verder dan 1x 40A vezwaard kon worden, zonder de vloer uit mijn gang te breken. Na bestelling en finaliseren bleek mijn huis van een mantelbuis te zijn voorzien, die het vrij gemakkelijk maakt om een nieuwe grondkabel binnen te brengen zonder verdere hak- en breekwerkzaamheden.
Ik woon in Tilburg en ik werk in Middelburg, zo'n 135km enkele reis. Het is op zich al vrij twijfelachtig of ik met een volle (laat staan standaard 85%) acculading met 150km/u op de cruise control heen en weer kan. Maar als ik wat rustiger aan doe, kan ik er vrij zeker van zijn dat nog een boodschap doen na thuiskomst er niet meer inzit. Om na het avondeten toch nog even weg te kunnen met de auto, is een twin charger toch wel erg gemakkelijk. Het verkort ook tussenstops bij reguliere laadpalen op langere trips. Dus Tesla maar even gebeld of dat nog veranderd kon worden, en dat bleek gelukkig te kunnen.
Maar helaas wil/kan Tesla mij geen nieuwe opdrachtbevestiging geven met daarop de nieuwe configuratie en het nieuw aanschafbedrag. Ik ben er nu al ruim 4 weken over aan het steggelen, maar ik kom geen stap verder. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Mijn boekhouder heeft een correcte opdrachtbevestiging om mijn MIA/Vamil opnieuw aan te kunnen vragen. Als ik dat niet aan kan vragen, ga ik de auto niet afnemen. En eerlijk gezegd, ik ben het zeuren na 4 weken een beetje beu.