Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opening nieuwe Tesla Factory Tilburg op 25 september

This site may earn commission on affiliate links.
Die datum is natuurrijk geen toeval. Mocht Elon Musk op tesla world spreken dan komt hij deze opening natuurlijk ook doen......:smile:

Inderdaad, dit lijkt me de meest logische verklaring alhoewel hij hier in de buurt zal zijn voor andere / belangrijkere dingen dan voor Tesla World. Dewelke is een interessant onderwerp voor speculatie... Ik zou wel graag eens in zijn agenda willen kunnen neuzen. :rolleyes:
 
Je krijgt een 'exclusieve' uitnodiging, die dan weer zo 'exclusief' is dat ze gaan loten onder al die 'exclusief' uitgenodigde gasten.
Anyway, ik zit nu ook in de tombola.

Is wat ongelukkig geformuleerd in de uitnodignig:

"Graag nodigen wij je uit voor de officiële opening van de nieuwe Tesla Factory in Tilburg."

als het tegenzit voor een aantal mensen gevolgd door:

"Helaas! We zijn verheugd dat u van onze uitnodiging gebruik wilt maken, maar u bent alsnog niet welkom"

Maar met zo'n mooie nieuwe factory lijkt het me sterk dat er te weinig plek is, wie weet kan iedereen die wil gewoon komen.
 
Dank je. Tesla mail hangt bij mij standaard eerst in de spambox dus ben vaak een dag te laat ;-)
Sowieso is dat tegenwoordig minder een probleem: snelheid van inschrijven is niet meer bepalend.
Maar je kunt dat toch zo instellen dat die mail meteen hoogste prio krijgt in je inbox?

- - - Updated - - -

ik heb trouwens mijn vrouw aangemeld als tweede bezoeker. Mocht zij nou niet kunnen (en ik wordt toegelaten) dan laat ik hier wel weten.
(al lijkt het er in de uitnodiging op dat deze keer specifiek de tweede bezoeker vooraf benoemd moet zijn, maar in overleg zal dit toch wel te regelen zijn lijkt me).