You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Roro lijkt me onlogisch als ze hier een assemblage lijn gaan openen.Schijnt ook dat tesla meer roro gaat doen, moet ook wel als ze grotere hoeveelheden willen gaan leveren.
Dank je hansVoor zover mij bekend per trein van Freemont naar New York, vandaar per boot naar Rotterdam en dan per trailer of boot naar Tilburg.
Voor zover mij bekend per trein van Freemont naar New York, vandaar per boot naar Rotterdam en dan per trailer of boot naar Tilburg.
Toen ik twee weken geleden mijn Tesla ophaalde in Tilburg en een korte rondleiding door de 'oude' fabriek kreeg, vertelde de Delivery Specialist dat het als volgt gaat:
Per trein van Freemont naar New York, dan per boot (zeeschip met containers) naar Rotterdam, dan van Rotterdam naar Tilburg per binnenvaartschip, en de laatste paar honderd meter met een kleine vrachtwagen (of ander voertuig waarmee je de container kan vervoeren naar de fabriek).
Roro lijkt me onlogisch als ze hier een assemblage lijn gaan openen.
wel mooi dag de DSen dit vertellen maar personeel zelf wat anders.
- - - Updated - - -
Voor Noorwegen en Zwitserland gebruiken ze al Roro dus zo vreemd is het niet. Het is bij grote volumes ook helemaal niet effectief om een auto te bouwen/ testen / slopen / bouwen/ testen.
Voor Noorwegen en Zwitserland gebruiken ze al Roro dus zo vreemd is het niet. Het is bij grote volumes ook helemaal niet effectief om een auto te bouwen/ testen / slopen / bouwen/ testen.
Ben er hopelijk ook bij (want lees net dat er geloot wordt?!?!) heb me meteen aangemeld.
Jammer dat de mijne nog in productie is in Fremont.
Had hem daar al graag gezien in de carrousel!
Toen ik twee weken geleden mijn Tesla ophaalde in Tilburg en een korte rondleiding door de 'oude' fabriek kreeg, vertelde de Delivery Specialist dat het als volgt gaat:
Per trein van Freemont naar New York, dan per boot (zeeschip met containers) naar Rotterdam, dan van Rotterdam naar Tilburg per binnenvaartschip, en de laatste paar honderd meter met een kleine vrachtwagen (of ander voertuig waarmee je de container kan vervoeren naar de fabriek).