Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Oproep: wie rijdt mee van Antwerpen naar Saint Tropez ?

This site may earn commission on affiliate links.

S-19910

Driving Model-S #19910
Aug 13, 2013
7,138
6,305
Grobbendonk, Belgium
20170708_105854.jpg


Vandaag in het Nieuwsblad...


Dit schreeuwt om een antwoord; met Tesla's.
 
Net alsof je de tour de France zou rijden met een klassieke fiets zonder versnellingen.

Elk toestel wordt gemaakt met een doel. Met een kleine elektrische stadsauto moet je geen dergelijke ritten doen.

Artikel bewijst dus dat de Tesla nog steeds de enige complete elektrische auto is
 
Geweldig plan! Moesten we de komende weken al niet weg zijn naar Kroatië met onze Tesla, dan ging ik mee!

Maar wij zullen dus genieten van de marteling van het elektrisch rijden naar een andere bestemming :D
 
He jammer, ik kom vandaag om 13.00 net terug van St Tropez. Gister avond om 21.00 vertrokken. Paar stops iets langer gedaan dan noodzakelijk. 5 stops (hadden er ook 4 kunnen zijn, maar vond dit zelf prettiger).

Dus geen 22 uur, maar 16. Dat hadden we ook prima 15 kunnen zijn.
 
Toscane - Groningen, 19 uur, 7 SuC's - geen verlengkabel

Ach twee weken geleden ben ik s'morgens om 8 uur in Toscane, 45 min onder Livorno, met ons gezin in de Model S gestapt en s'nachts om 3 uur waren we in Groningen.

Dat is een beetje verder dan Antwerpen naar Saint Tropez.
Om de ca 2-3 uur even gestopt bij een SuC, sanitaire stop, hapje, drankje, laden.... 7 stops bij de SuC en een voor de lunch zonder laden. Had qua lading minder kunnen zijn.
Nog wel bij sommige SuC's een powernapje gedaan.

Geen stress en wel veilig kunnen reizen mede dankzij het gezelschap en de AP :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Keezje and CO2CLEAN
Wij zijn deze avond van de Provence teruggekomen, ruim 1050 KM . Het was voor ons de 11° keer met onze Tesla in telkens ongeveer 13 uur. Het kan wellicht vlugger, maar zo is het toch een ontspannende rit. Wij passeerden ook in Val-de-Meuse met 16 stalls.
 
  • Like
Reactions: Tampert