Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

"Oude" auto toegankelijk via app

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allen,

Sinds november hebben we een nieuwe Model S. De 'oude' (nou ja, 2,5 jaar :p ) hebben we netjes ingeleverd bij de leasemaatschappij, maar nog altijd is deze zichtbaar in de app. Weet iemand hier hoe deze verwijderd kan worden? Een behoorlijke security risk als je het mij vraagt, aangezien locatie ten alle tijden beschikbaar is zouden we hem dus weer zo mee kunnen nemen... Tesla reageert niet op mijn vraag per mail.

Vraag twee, kan je zelf zien welke devices er toegang hebben tot je auto? Met het idee dat wij dus nog toegang hebben tot een andermans Tesla zouden we graag zelf ook even checken wie er allemaal toegang heeft tot onze nieuwe S.
 
Toch raar inderdaad als ik zelf dit verzoek moet doen. Zou bij verkoop standaard moeten gebeuren lijkt me. Ik zal kijken of ik contact kan krijgen met de nieuwe eigenaar. Gelukkig is het niet moeilijk om te achterhalen waar hij woont en werkt ;-)
 
Yep, ze luisteren helaas niet naar het verzoek van de voormalige eigenaar. Alleen de huidige eigenaar kan dit verzoek indienen. Heb verhalen gelezen over dat dit soms nog wel problemen opleverde (laksheid, nieuwe eigenaar wilde app niet gebruiken, nieuwe eigenaar is een dealer etc.). Dan zit er maar 1 ding op, toeteren via de app ;).
 
  • Funny
Reactions: Tozz and woes
Ik kreeg na ongeveer twee weken een mail met waarschuwing om te checken of het klopte dat de auto was overgedragen. Vrij snel daarna verdween de auto uit de App.

Heb me dus twee weken kunnen ergeren aan de nieuwe eigenaar in Duitsland met grote oprit die weinig reed en om de dag bij de lokale SuC ging aftappen :confused:/:D
 
Ik kreeg na ongeveer twee weken een mail met waarschuwing om te checken of het klopte dat de auto was overgedragen. Vrij snel daarna verdween de auto uit de App.

Heb me dus twee weken kunnen ergeren aan de nieuwe eigenaar in Duitsland met grote oprit die weinig reed en om de dag bij de lokale SuC ging aftappen :confused:/:D

Hmmmmm..... af en toe laden onderbreken?... zodat buurman voorrang krijgt ;-) ?