Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parkeergarages

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi, weet iemand waar het bestandje is gebleven (shared google docs) met de parkeergarages? Schijnt niet meer op Google Drive te staan,
Ben nl, even benieuwd hoe "MX proof" P4 Eindhoven Airport is.
Muchas gracias
 
Hoi, weet iemand waar het bestandje is gebleven (shared google docs) met de parkeergarages? Schijnt niet meer op Google Drive te staan,
Ben nl, even benieuwd hoe "MX proof" P4 Eindhoven Airport is.
Muchas gracias
Een (de) link:

Eindhoven Airport staat er echter niet in
 
  • Like
Reactions: Faiz71
Hoi, weet iemand waar het bestandje is gebleven (shared google docs) met de parkeergarages? Schijnt niet meer op Google Drive te staan,
Ben nl, even benieuwd hoe "MX proof" P4 Eindhoven Airport is.
Muchas gracias
Eindhoven Airport vond ik best uitdagend met mijn Y. Voornamelijk bij het inrijden (lijkt smal, maar valt mee) en het uitrijden (onlogische bochtjes, met de achterband over de middenscheiding)

De plekken zelf zijn mooi ruim.
 
  • Like
Reactions: Faiz71
Een (de) link:

Eindhoven Airport staat er echter niet in
Thanks
Gaat binnenkort verandering in komen ;)
 
  • Like
Reactions: HWS
Eindhoven Airport vond ik best uitdagend met mijn Y. Voornamelijk bij het inrijden (lijkt smal, maar valt mee) en het uitrijden (onlogische bochtjes, met de achterband over de middenscheiding)

De plekken zelf zijn mooi ruim.
Thanks!
Dat gaat spannend worden met een MX op 22” (de wielen vinden opstaande randjes meestal niet zo heel fijn)
Dus op de terugreis maar een paar bakken sterke vliegtuigkoffie naar binnen gieten.
 
  • Funny
Reactions: _Mattie_
Thanks!
Dat gaat spannend worden met een MX op 22” (de wielen vinden opstaande randjes meestal niet zo heel fijn)
Dus op de terugreis maar een paar bakken sterke vliegtuigkoffie naar binnen gieten.
Vorige week de MYP in een parkeergarage in Den Bosch gereden; wat een drama was dat….
voorheen met de BMW 5 GT was al geen feest, maar nu moet je ook nog op de opstaande randen letten ivm de velgen😳
Ik snap niet goed dat die garages allemaal zo krap moeten zijn, de muren en randen zitten altijd vol met krassen…
 
Q-Park Roercenter in Roermond is er ook eentje die je met een Tesla wil mijden, vooral met een Model S en X. Vorig weekend geweest maar is heel erg lastig om erin te komen met hoe krap ze de stoepranden gemaakt hebben daar. En als je eruit wil rijden is het nog een stuk lastiger. Ben er gelukkig zonder schade uit gekomen maar het was zeker wel even spannend. 😅 Vooral ook als je Tesla Model 3/Y verlaagd is, niet aan beginnen. Mij lukte het dankzij de luchtvering nog net om over een paar hele steile hellingen te komen.
 
Q-Park Roercenter in Roermond is er ook eentje die je met een Tesla wil mijden, vooral met een Model S en X. Vorig weekend geweest maar is heel erg lastig om erin te komen met hoe krap ze de stoepranden gemaakt hebben daar. En als je eruit wil rijden is het nog een stuk lastiger. Ben er gelukkig zonder schade uit gekomen maar het was zeker wel even spannend. 😅 Vooral ook als je Tesla Model 3/Y verlaagd is, niet aan beginnen. Mij lukte het dankzij de luchtvering nog net om over een paar hele steile hellingen te komen.
Heb er sinds m'n Model X (en de voorganger ook niet) niet meer geparkeerd, maar tip kan zijn om bij McArthurGlen te parkeren (dagkaart nog goedkoper ook) en dan stukje de stad in te wandelen.

En oh ja nog een tip, pak ook niet de Orangerie (valk) garage trouwens
 
Last edited:
Ik moest vanmiddag in het stadhuis van Den Haag zijn met de kleine. Kinderwagen mee achterin dus. Geparkeerd in de Spui garage. En toen moest de achterklep dus open.. Ik heb het niet aangedurfd: was bang dat het verlaagde plafond met allerlei leidingen enz. al getoucheerd zou worden voordat ik de knop goed zou kunnen bedienen om de achterklep te stoppen. Stukje naar voren gereden -het was gelukkig rustig- en open gedaan daar waar wel meer ruimte was. Iets om rekening mee te houden bij de keuze parkeergarage vs. openlucht p-plaats als de trunk open moet.
 
Last edited:
Heel fijn, Nick, dat je jouw ervaring in Zwolle met parkeergarages gedeeld hebt met ons. Heb ik veel aan (ik woon vlak bij Zwolle). :)
Maar over een tijdje vind ik deze recensie niet gemakkelijk meer terug.
Daarom heb ik deze (namens jou) toegevoegd aan het Google spreadsheet "Ervaring_Parkeergarages_Tesla". Zie onderaan bij Zwolle.
Wil je eventueel corrigeren/aanvullen wat je nog meer weet ervan?

Dit spreadsheet is voor iedereen te bewerken, dus het zou fijn zijn als mensen daar hun ervaring toevoegen. Tip: zet hem in je Bookmark.

Google spreadsheet: Ervaring_Parkeergarages_Tesla

1683624487130.png


Vrijblijvend vraagje aan Michel (Amsterdam Arena), Firehuntah/Robbie (Roermond), Niels (Spui, den Haag) en Faiz71 (Eindhoven Airport) om hier eventueel hun ervaringen toe te voegen resp. aan te passen.
 
Last edited:
Heel fijn, Nick, dat je jouw ervaring in Zwolle met parkeergarages gedeeld hebt met ons. Heb ik veel aan (ik woon vlak bij Zwolle). :)
Maar over een tijdje vind ik deze recensie niet gemakkelijk meer terug.
Daarom heb ik deze (namens jou) toegevoegd aan het Google spreadsheet "Ervaring_Parkeergarages_Tesla". Zie onderaan bij Zwolle.
Wil je eventueel corrigeren/aanvullen wat je nog meer weet ervan?

Dit spreadsheet is voor iedereen te bewerken, dus het zou fijn zijn als mensen daar hun ervaring toevoegen. Tip: zet hem in je Bookmark.

Google spreadsheet: Ervaring_Parkeergarages_Tesla

View attachment 936040

Vrijblijvend vraagje aan Michel (Amsterdam Arena), Firehuntah/Robbie (Roermond), Niels (Spui, den Haag) en Faiz71 (Eindhoven Airport) om hier eventueel hun ervaringen toe te voegen resp. aan te passen.

Laat ik nou net recentelijk in Zwolle hebben geparkeerd...
Heb dus zojuist nog even een parkeergarage toegevoegd: QPark Centrum.
Er zijn laadplekken, maar ik heb er niet geladen.
Ik kom er binnenkort nog een keer; zal proberen niet te vergeten even naar de laadmogelijkheden te kijken.
 
Last edited:
Heel fijn, Nick, dat je jouw ervaring in Zwolle met parkeergarages gedeeld hebt met ons. Heb ik veel aan (ik woon vlak bij Zwolle). :)
Maar over een tijdje vind ik deze recensie niet gemakkelijk meer terug.
Daarom heb ik deze (namens jou) toegevoegd aan het Google spreadsheet "Ervaring_Parkeergarages_Tesla". Zie onderaan bij Zwolle.
Wil je eventueel corrigeren/aanvullen wat je nog meer weet ervan?

Dit spreadsheet is voor iedereen te bewerken, dus het zou fijn zijn als mensen daar hun ervaring toevoegen. Tip: zet hem in je Bookmark.

Google spreadsheet: Ervaring_Parkeergarages_Tesla

View attachment 936040

Vrijblijvend vraagje aan Michel (Amsterdam Arena), Firehuntah/Robbie (Roermond), Niels (Spui, den Haag) en Faiz71 (Eindhoven Airport) om hier eventueel hun ervaringen toe te voegen resp. aan te passen.
Top zal straks achter de pc aanpassen waar nodig en ook bij Q-park centrum ook geweest. Daar zijn de randen in iedergeval schuin dus beschadigen de velgen niet direct.

Kom ook uit de buurt Kampen. Dus zal de omgeving een verkennen hiero en in het bestand zetten.
 
Heel fijn, Nick, dat je jouw ervaring in Zwolle met parkeergarages gedeeld hebt met ons. Heb ik veel aan (ik woon vlak bij Zwolle). :)
Maar over een tijdje vind ik deze recensie niet gemakkelijk meer terug.
Daarom heb ik deze (namens jou) toegevoegd aan het Google spreadsheet "Ervaring_Parkeergarages_Tesla". Zie onderaan bij Zwolle.
Wil je eventueel corrigeren/aanvullen wat je nog meer weet ervan?

Dit spreadsheet is voor iedereen te bewerken, dus het zou fijn zijn als mensen daar hun ervaring toevoegen. Tip: zet hem in je Bookmark.

Google spreadsheet: Ervaring_Parkeergarages_Tesla

View attachment 936040

Vrijblijvend vraagje aan Michel (Amsterdam Arena), Firehuntah/Robbie (Roermond), Niels (Spui, den Haag) en Faiz71 (Eindhoven Airport) om hier eventueel hun ervaringen toe te voegen resp. aan te passen.
Was bij mij weggezakt, maar meteen weer aangevuld...