Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parking lijstje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat je Turfmarkt bedoeld? Afgelopen weekend geparkeerd. Ik nam de ingang aan de Ammunitiehaven. Je rijd daar eerst naar beneden, dan naar rechts, een soort ondergrondse kruising met slagboom. Vervolgens maak je een krappe draai naar rechts naar de slagbomen. De krappe draai naar rechts voor de poortjes durfde ik niet in 1x te doen i.v.m. de velgen en moest een keer extra steken. Uitrijden ging makkelijk en zat plaatsen om eventueel ook nog te laden.

Wel zou ik even de luchtvering in standje hoog zetten i.v.m. het inrijden en de hoogte verschillen.

Ik heb deze opgenomen in het spreadsheet :)
 
Iemand heeft de sorteervolgorde een tikkie gesloopt.. De reviewer naam klopt niet meer met de review. Ik had bijvoorbeeld garage de kamp in Haarlem toegevoegd, maar nu staat daar een andere naam achter en mijn naam achter een hele andere garage.
Ik voeg zojuist de verschrikkelijke parkeergarage De Loodsen in Amsterdam toe.
Krijg ik even later een pop-up dat ik het bestand in de prullenbak van de eigenaar heb gezet en geen toegang meer tot het bestand krijg.
Weer een minuut later is mijn bijdrage verdwenen :(