Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parking lijstje

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand ervaring met de parkeergarage P1 in Veenendaal, bij het stadhuis? En in het bijzonder met een Model X. Zag dat de max. inrijhoogte 2mtr is, maar zag niet de breedte.
Ik moet daar volgende week zijn om een bruiloft te fotograferen.
Als je vlak voor het gemeentehuis de J.G. Sandbrinkstraat neemt, kun je (na de bocht) aan de rechterkant ophoog naar een (meen ik) Q-Park garage. Heb het nog niet zelf uitgeprobeerd, maar deze is volgens mij ruim genoeg.
 
  • Like
Reactions: Faiz71
Als je vlak voor het gemeentehuis de J.G. Sandbrinkstraat neemt, kun je (na de bocht) aan de rechterkant ophoog naar een (meen ik) Q-Park garage. Heb het nog niet zelf uitgeprobeerd, maar deze is volgens mij ruim genoeg.
Thanks @Koen_X , zal nog even op Google maps kijken, anders van het weekend even zelf een kijkje nemen. (Gedurende de ceremonie kan ik de auto gewoon voor het stadhuis neerzetten, hoop ik wel dat het bruidspaar een mooiere wagen hebben dan de mijne :D)
 
Complimenten voor de gemeente Veenendaal. Parkeergarage P1/Stadhuis Veenendaal is Tesla Model X proof! Inrit is ruim genoeg (alhoewel je bij het aanzien van de bocht naar beneden wellicht een andere gedachte zult hebben), maar plenty plek aan weerszijden. De betonnenranden zijn geen velgenslopers, ze hebben een schuin aflopende/oplopende rand.
De parkeerplekken zijn ruim genoeg om er een Model X op kwijt te kunnen. Als kers op de appelmoes, er zijn 2 laadplekken voor stekkerauto’s! Ik zag geen RFID dingetje, maar een drukknop, dus vermoed dat het nog gratis is. Kosten voor een uurtje parkeren was volgens mij iets van €2,00 (ik stond er volgens mij 2 uur en 10 minuten, heb €2,10 afgetikt)

ACB16821-5F5A-4F0A-9656-2DCF5C72C837.jpeg
 
  • Like
Reactions: Koen_X