Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parking lijstje

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn zoon gaat morgen naar een concert in Amsterdam, Ziggo Dome. Hij kwam er gisteren achter dat hij niet meer met de trein thuis kon komen. Of hij met de Tesla mocht. Nou, ik vond een EV-only parking, en wel de P ING Acanthus. Ik zie hem niet in het lijstje staan (wellicht een andere naam inmiddels?). Mijn zoon is een hampeleman, er gaat altijd wel iets stuk als we er niet bij zijn. Hoe is de toegang met de MS voor deze parkeergarage en kan hij comfortabel parkeren? HELP!!!!
 
Ik snap dat het risico van een tiener met een S op pad sturen je best ongerust kan maken. Als de desbetreffende tiener ook nogal onhandig is moet je je misschien afvragen of hij zelf ander vervoer moet regelen. Wij hebben regelmatig de auto van mijn vader geleend toen we jonger waren, maar boetes en schades waren gewoon voor eigen kosten.
 
  • Informative
Reactions: Furb
Lim, garages laten voor wat het zijn. Onder de Arena doorrijden naar Boris Pasternakstraat. Ter hoogte van het tunneltje (witte pijl) parkeren (Normale inrij-vakken, betalen tot 21:00). Te voet verder, onder de tramlijn door, langs de trainingsvelden van Ajax (bah) en einde links naar Ziggodome. Is totaal een minuutje of 6 lopen.

NB bovenstaand werkt niet als er voetbalwedstrijden of concerten in de arena zijn...


Schermafbeelding 2019-03-11 om 11.28.40.png
 
  • Like
  • Helpful
Reactions: Exiteer and RobPet
Mijn zoon gaat morgen naar een concert in Amsterdam, Ziggo Dome. Hij kwam er gisteren achter dat hij niet meer met de trein thuis kon komen. Of hij met de Tesla mocht. Nou, ik vond een EV-only parking, en wel de P ING Acanthus. Ik zie hem niet in het lijstje staan (wellicht een andere naam inmiddels?). Mijn zoon is een hampeleman, er gaat altijd wel iets stuk als we er niet bij zijn. Hoe is de toegang met de MS voor deze parkeergarage en kan hij comfortabel parkeren? HELP!!!!

Maar waarom wil je EV-only? Ik ben toevallig ook even aan het kijken en vind parkeergarages eigenlijk niet te doen. Ik wilde dus op P7 gaan parkeren. Dan hoef je alleen het park door. Dat is 3 minuten lopen. Parkeerterrein P7 » Parkeren ArenAPoort
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Ik snap dat het risico van een tiener met een S op pad sturen je best ongerust kan maken. Als de desbetreffende tiener ook nogal onhandig is moet je je misschien afvragen of hij zelf ander vervoer moet regelen. Wij hebben regelmatig de auto van mijn vader geleend toen we jonger waren, maar boetes en schades waren gewoon voor eigen kosten.
Klopt natuurlijk. Maar ooit moeten we hem loslaten.:D
 
Lim, garages laten voor wat het zijn. Onder de Arena doorrijden naar Boris Pasternakstraat. Ter hoogte van het tunneltje (witte pijl) parkeren (Normale inrij-vakken, betalen tot 21:00). Te voet verder, onder de tramlijn door, langs de trainingsvelden van Ajax (bah) en einde links naar Ziggodome. Is totaal een minuutje of 6 lopen.

NB bovenstaand werkt niet als er voetbalwedstrijden of concerten in de arena zijn...


View attachment 385158

Maar waarom wil je EV-only? Ik ben toevallig ook even aan het kijken en vind parkeergarages eigenlijk niet te doen. Ik wilde dus op P7 gaan parkeren. Dan hoef je alleen het park door. Dat is 3 minuten lopen. Parkeerterrein P7 » Parkeren ArenAPoort

Dank allebei. Wij komen uit Limburg. Dus an zich is laden tijdens het event wel handig. Anders idd erna naar de SuC!
 
Mijn zoon gaat morgen naar een concert in Amsterdam, Ziggo Dome. Hij kwam er gisteren achter dat hij niet meer met de trein thuis kon komen. Of hij met de Tesla mocht. Nou, ik vond een EV-only parking, en wel de P ING Acanthus. Ik zie hem niet in het lijstje staan (wellicht een andere naam inmiddels?). Mijn zoon is een hampeleman, er gaat altijd wel iets stuk als we er niet bij zijn. Hoe is de toegang met de MS voor deze parkeergarage en kan hij comfortabel parkeren? HELP!!!!

Je kunt trouwens ook de auto in Breukelen laten staan en met de trein naar de Arena. Vooral op de terugweg een perfecte route. Je bent vanaf station Bijmer in twee minuten bij de stadion en op de terugweg ben je in 15 minuten weer in Breukelen..
 
  • Informative
Reactions: Exiteer
Het enige bij parkeergarages is vaak de veel te smalle vakken waardoor ik nooit prettig m'n auto parkeer.

Ik heb wel eens een keertje extra moeten steken. Niet omdat het niet in 1x ging maar omdat ik er niet zeker van was en m'n 21" liever zonder schade rij.

Bedoel je deze garage met 'circustheater'? Google Maps

Die is echt appeltje eitje en geen probleem.

Wil je overigens echt lekker parkeren op Scheveningen met normale vakken? Dan is de nieuwe Interparking parkeergarage bij het Carlton een aanrader. Ook zat laadpunten om je voiture te laden.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Is de garage bij het Kürhaus (wil naar circustheater) een beetje te doen? Ik begreep dat de garage bij het circustheater zelf geen aanrader is...

Garage bij Kurhaus is op zich goed te doen. Die bij het Circustheater absoluut niet doen! Drama. Veel te klein. Bochten zijn met een S of X niet te doen. En je auto steekt bijna een meter uit de veel te krappe parkeervakken.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink