You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Net nogmaals een run gedaan met 85% SOC kwam uit op 351kw. Accu was nog niet op optimale temperatuur dus denk dat het nog klein beetje beter kan mogelijk 360kw. Meeste wat ik ooit gemeten heb voor de upgrade was 320 lijkt dus op 35kw upgrade. 351 kw staat voor 470pk bedankt elonkort gekeken naar een vergelijkbare rit van afgelopen periode toen kwam ik op 315 kw en net op de weg terug 338 kw (vermogen gemeten bij 92km./h. Lijkt dus op kleine 25 kw verschil. Verder vind ik vooral het verschil in het vrijgeven van het vermogen vanaf 0 daar houdt het hij niet meer in.
View attachment 490131
View attachment 490137
nee jij bedankt voor je kerst-donatie
twijfel nog. Als de aandelen vandaag hetzelfde doen als gisteren is het eigenlijk gratis
Nog een vraag of overdenking ter beantwoording.
- Wordt door deze upgrade de Chill mogelijkheid ook sneller?
Ik ben erg benieuwd wat op langere termijn de impact is op de degradatie van de accu. Gelukkig zijn er nu een paar proefpersonen ...
Ik hoop trouwens niet dat dit een voorbode is dat we in de toekomst vaker moeten betalen voor upgrades.
Ik ben er zelf tevreden over. Met koude accu bij 5 graden omgevingstemperatuur en op vochtig wegdek 4,04 gescoord.
Auto is merkbaar sneller. Natuurlijk gaat dat weer wennen, maar het idee dat straks andere LR AWD’s op de weg sneller zijn blijft als je het niet doet.
Daarnaast is het hiermee de gewenste uitvoering. De reden om niet voor de P te kiezen was range. Die wilde ik maximaal hebben. Nu heb ik wel extra prestaties, maar kan ik ook op de wintersport de aero’s gebruiken en zo de range maximaliseren.
En als iedereen het gaat kopen is er dus markt voorvrees van wel...
Ik ben er zelf tevreden over. Met koude accu bij 5 graden omgevingstemperatuur en op vochtig wegdek 4,04 gescoord.
Auto is merkbaar sneller. Natuurlijk gaat dat weer wennen, maar het idee dat straks andere LR AWD’s op de weg sneller zijn blijft als je het niet doet.
Daarnaast is het hiermee de gewenste uitvoering. De reden om niet voor de P te kiezen was range. Die wilde ik maximaal hebben. Nu heb ik wel extra prestaties, maar kan ik ook op de wintersport de aero’s gebruiken en zo de range maximaliseren.
En als iedereen het gaat kopen is er dus markt voor
Denk alleen niet dat Tesla alle pijlen hierop moet richten om zo veel extra geld in kas te krijgen.
Ik ken al een aantal m3 leaserijders die na maanden nog niet eens de app hebben geïnstalleerd.
Niet iedere tesla rijder is een tech nerd.........zeker niet nu in NL de bijtelling de grootste motivatie was voor het kopen van een m3.
En €1800 betalen voor een paar tiende? Moet je wel heel erg graag naar de 4.1 willen
En als iedereen het gaat kopen is er dus markt voor
Denk alleen niet dat Tesla alle pijlen hierop moet richten om zo veel extra geld in kas te krijgen.
Ik ken al een aantal m3 leaserijders die na maanden nog niet eens de app hebben geïnstalleerd.
Niet iedere tesla rijder is een tech nerd.........zeker niet nu in NL de bijtelling de grootste motivatie was voor het kopen van een m3.
En €1800 betalen voor een paar tiende? Moet je wel heel erg graag naar de 4.1 willen
Is de topsnelheid eigenlijk ook verhoogd of is die nog steeds 235? Dat heb jij vast al geprobeerd
Zou voor mij een extra reden zijn om dit aan te schaffen, zeker om dan nog eerder op de wintersport te kunnen zijn als je door Duitsland rijdt.
Top naar 261 km/u kan alleen met de spoilerTop is ongewijzigd. Niet getest, maar als daar een verandering in was geweest, dat hadden ze het wel gecommuniceerd.
Overigens gaan de geruchten dat de P een ludicrous mode gaat krijgen en dan zou de gewone awd weer naar P prestaties kunnen.
Ach, we gaan het allemaal wel zien. Ergens wel grappig, zo eens per jaar de auto sneller kunnen maken.
Een halve seconde verschil is echt heel veel.