Goed dat je dat er nog even bij zet. Scheelt denk ik een hoop disagreesEn ja, ik weet het, het is slechts een mening ...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goed dat je dat er nog even bij zet. Scheelt denk ik een hoop disagreesEn ja, ik weet het, het is slechts een mening ...
heel veel?Een halve seconde verschil is echt heel veel.
Dat is eigenlijk toch raar.....disagrees zijn zeldzaam en worden sporadisch gegeven. Alleen nu het gaat om een eigen gevoel en je zelf een gevoel geven dat het je de juiste beslissing heb genomen, geef je sneller een disagree? Je hoeft al het goed is jezelf niet te overtuigen.Goed dat je dat er nog even bij zet. Scheelt denk ik een hoop disagrees![]()
Als iemand schrijft "Stelt echt niets voor deze upgrade en is een volstrekt nutteloze toevoeging voor bizar veel geld.", nota bene zonder het zelf ervaren te hebben, dan kun je het daar denk ik heel goed mee oneens zijn. Zeker als je zelf het tegendeel hebt ervaren. En laten we wel zijn, als zoiets geschreven wordt, wie probeert dan eigenlijk wie te overtuigen?Dat is eigenlijk toch raar.....disagrees zijn zeldzaam en worden sporadisch gegeven. Alleen nu het gaat om een eigen gevoel en je zelf een gevoel geven dat het je de juiste beslissing heb genomen, geef je sneller een disagree? Je hoeft al het goed is jezelf niet te overtuigen.
Het kost meer tijd om 'een halve seconde' uit te spreken dan een halve seconde duurt. Stelt echt niets voor deze upgrade en is een volstrekt nutteloze toevoeging voor bizar veel geld. Geweldige marketing, dat dan wel weer. Maar dat je hier je geld aan zou willen uitgeven? En ja, ik weet het, het is slechts een mening ...
Exit alle Tesla's. Behalve de semi dan.Het is vooral onaangenaam voor passagiers.En als je weg rijdt bij groen, en van de andere kant nog iemand door rood rijdt.
Het kost meer tijd om 'een halve seconde' uit te spreken dan een halve seconde duurt. Stelt echt niets voor deze upgrade en is een volstrekt nutteloze toevoeging voor bizar veel geld. Geweldige marketing, dat dan wel weer. Maar dat je hier je geld aan zou willen uitgeven? En ja, ik weet het, het is slechts een mening ...
Tja 2 weken voor ik de model 3 bestelde mocht er bij ons bedrijf nog niet electrisch gereden worden. Ik had bijna een audi a4 of bmw 3 gehad met 560euro netto bijtelling in de maand. nu maar 210. Wat is dan nog 1.800 op 5 jaar lease.
anyway I heb hem ook maar aangevinkt vanmorgen en het verschil is echt GROOT. Ik merk nu ook dat de winterbanden op vochtig wegdek aan het vechten zijn. De motoren klinken ook anders. Ook merk ik nu dat de vering eigenlijk te slap is en begrijp ik goed dat de performance een ander onderstel heeft (iig lager). Vooral het stuk van 0-50 is echt humor nu. Ik hoop niet dat dit soort auto's ooit bereikbaar word voor de jeugd.....want dat zal dan nog wel wat worden.
In Nederland ben je verplicht een melding te doen aan je verzekeraar. Maar of de upgrade te verzekeren is, is nog de vraag.Hoe zit dat trouwens verzekering-technisch. Moet je dit niet best melden aan je verzekeraar?
Nee, dat hoef je helemaal niet verkeerd te zien / in te schatten.Is er niet ook een nadeel aan het nog sneller accelereren? Ik merk nu bijvoorbeeld in een file dat de auto zelf remt om als het verkeer weer iets gaat rijden vervolgens als een malle te accelereren en dan weer flink te remmen. Ik zet de auto in een file of als het druk is op de snelweg meestal in Chill om wat geleidelijker op te trekken en te remmen. Nog sneller accelereren lijkt me dan best onaangenaam, of zie ik dat verkeerd?
Alle Tesla's exit, inclusief die van jou,hahahaha? Hoe sip zou jouw gezicht eruit zien?Exit alle Tesla's. Behalve de semi dan.![]()
Een H&R hairstyle kit?Ik had er al op geanticipeerd en mijn auto voorzien van een H&R kit.![]()
Een oudere jongere tegen de andere... Een VW? wat is dat? Iets van voor onze tijd?De voordelen kijken me helder geschetst door forum-gebruikers die het “beleefd” hebben. En het lijkt me ook helder dat er anderen zijn die het verschil niet interessant vinden. Meningen die allemaal persoonlijk zijn.
Stemverklaring daarbij: ik vind het belangrijkste dat mijn AWD LR bij 150-160 p/u op de Autobahn in de stromende regen op kletsnat “niet-ZOAB” als een blok op de weg ligt. Maar ook dat is dus persoonlijk.
Heel ander punt: het feit dat Tesla zoveel extra vermogen ter beschikking kan stellen terwijl er bv niets aan garantievoorwaarden verandert betekent voor mij dat de AWD LR “over-engineerd” is. Chassis,accu, motoren, remmen, wegligging etc kunnen dus meer aan dan het “standaard-vermogen”. Dat is voor mij de écht interessante hier. Geeft aan wat voor potentie er überhaupt nog in het ontwerp zit, maar ook hoever binnen de “grenzen van het ontwerp” je eigenlijk iedere dag rijdt.
Voor de oudere jongeren onder ons, dit is wat ooit de oer-Golf GTI had toen die met zoiets als 110pkals “bloedsnelle auto” uitkwam, en het in de jaren daarna bleek dat er veel meer in het ontwerp zat.
Benieuwd hoe anderen hiernaar kijken![]()
Haha, dat was toen de “i” van GTI en het feit dat je injectie had én wel 16 kleppenEen oudere jongere tegen de andere... Een VW? wat is dat? Iets van voor onze tijd?
Het kost meer tijd om 'een halve seconde' uit te spreken dan een halve seconde duurt. Stelt echt niets voor deze upgrade en is een volstrekt nutteloze toevoeging voor bizar veel geld. Geweldige marketing, dat dan wel weer. Maar dat je hier je geld aan zou willen uitgeven? En ja, ik weet het, het is slechts een mening ...
Ohh, Dat was uit de tijd dat ik op de dam zat, tegen de Vietnam-oorlog en de luchtverontreiniging aan het demonstreren was. Toen Amsterdam nog zo afgrijselijk vuil was dat iedereen constant op straat moest hoesten.Toen je 500 meter kon fietsen en vervolgens moest stoppen om weer een beetje op adem te komen. De tijd dat niemand vanwege voorstaande een auto wilde. Wel een mooie relax tijd.......hahahaHaha, dat was toen de “i” van GTI en het feit dat je injectie had én wel 16 kleppeniets was om over op te scheppen.
nu bluffen we over “null kleppen”![]()
Na twee dagen nadenken blijft er VOOR MIJ persoonlijk 1 valide reden over om eventueel tot aanschaf over te gaan.
Namelijk uitwijk- cq ontsnapmogelijkheid bij een naderend ongeval. 40 jaar geleden heb ik motoren gehad waarbij tot drie keer toe anderen een fout maakten en ik blij was met de extra pk's die ik tot mijn beschikking had. Anders had ik dit nu niet meer kunnen schrijven. Dus....in zo'n mogelijk geval ben ik heel blij dat ik €1800 extra heb uitgegeven. Dit is mijn eigen ervaring die nu bijdraagt aan de gedachte voor mogelijke aanschaf