Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ondertussen dingen gedaan, maar niet verholpen.
Wat heb ik gedaan.
Aan passagierskant de deurhendel achter een revisie set op gezet. Toen ik de boel had aangesloten deed ineens bij bijrijders deur het ook niet meer....dus heb de passagiers deur achter weer los gekoppeld en na twee dagen reageerde de bijrijders deur weer.

Daarnaast zit ik nu met de passagiers deur achter de bestuurder....
Dit was het probleem.
deurhendel blijft IN staan. Ik kon de deur alleen van binnen open maken waarbij het raam een stukje naar beneden gaat. Maar bij het sluiten van de deur gaat het raam niet meer naar boven. Dit kan ALLEEN dicht worden gedaan met de bediening van de achterpassagiersdeur. NIET via het console van de bestuurder.
Tevens geeft hij altijd in de tesla app weer dat het raam van de passagier achter de bestuurder open is.
Nu is het zelfs zo dat het probleem erger is geworden. De deur gaat nu ook niet meer open vanuit de binnenkant.
Dus zou het de deurmodule kunnen zijn die in de bestuurders deur zit.

ik hoor graag ideeën want ik weet het zo niet...
 
Ondertussen dingen gedaan, maar niet verholpen.
Wat heb ik gedaan.
Aan passagierskant de deurhendel achter een revisie set op gezet. Toen ik de boel had aangesloten deed ineens bij bijrijders deur het ook niet meer....dus heb de passagiers deur achter weer los gekoppeld en na twee dagen reageerde de bijrijders deur weer.

Daarnaast zit ik nu met de passagiers deur achter de bestuurder....
Dit was het probleem.
deurhendel blijft IN staan. Ik kon de deur alleen van binnen open maken waarbij het raam een stukje naar beneden gaat. Maar bij het sluiten van de deur gaat het raam niet meer naar boven. Dit kan ALLEEN dicht worden gedaan met de bediening van de achterpassagiersdeur. NIET via het console van de bestuurder.
Tevens geeft hij altijd in de tesla app weer dat het raam van de passagier achter de bestuurder open is.
Nu is het zelfs zo dat het probleem erger is geworden. De deur gaat nu ook niet meer open vanuit de binnenkant.
Dus zou het de deurmodule kunnen zijn die in de bestuurders deur zit.

ik hoor graag ideeën want ik weet het zo niet...
Filmpjes van Rich Rebuild al bekeken? Hier doet hij ook een truuk met het raam. Aannemende dat dit het issue is. Maar nu ken ik slechts een deel van je zoektocht.