Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Proefrit model 3....

This site may earn commission on affiliate links.
ik dacht ga via de site maar eens een proefrit aanvragen.... dit heb ik vorige week gedaan maar blijkbaar zijn ze niet zo snel of hebben ze geen nieuwe klanten nodig? dacht dat ze zo modern zijn met alles via internet regelen maar bellen met sales is zeker beter?

Heb zelf al M3 gereden maar dacht, voor ik er een bestel, ook maar eens met de vrouw een stukje rijden.
 
ik dacht ga via de site maar eens een proefrit aanvragen.... dit heb ik vorige week gedaan maar blijkbaar zijn ze niet zo snel of hebben ze geen nieuwe klanten nodig? dacht dat ze zo modern zijn met alles via internet regelen maar bellen met sales is zeker beter?

Heb zelf al M3 gereden maar dacht, voor ik er een bestel, ook maar eens met de vrouw een stukje rijden.

Helaas, wen er maar aan. Tesla is slecht georganiseerd en je moet overal zelf achteraan zitten. Dit is niet voor iedereen het geval maar voor veel wel de gemene deler.
 
Paar jaar geleden een offerte bij BMW aangevraagd. Dat is nog niet eens een proefrit, maar heb hem nooit ontvangen. Zo hoor je dealers klagen dat het slecht gaat met de handel, en zo neem je niet eens de moeite om even contact op te nemen op een lead.
 
was er al bang voor dat je er achter aan moet..... Snap dat de service met een gouden randje niet meer is maar beetje klant gericht werken lijkt me toch wel een must.

Ik ga maar eens in de telefoon klimmen..... zal mijn betaal pasjes thuis laten als ik ga proefrijden :D
 
Paar jaar geleden een offerte bij BMW aangevraagd. Dat is nog niet eens een proefrit, maar heb hem nooit ontvangen. Zo hoor je dealers klagen dat het slecht gaat met de handel, en zo neem je niet eens de moeite om even contact op te nemen op een lead.

Ik heb proefritten gemaakt in Ampera, Leaf en Kona en GEENEEN heeft het opgevolgd... Zeer vaag.
 
Afgelopen vrijdag een bezoekje aan Tesla Duiven gebracht, via de lease heb ik een M3 LR RWD besteld maar had hem nog niet van binnen gezien en nog niet proefgereden. Na even in de showroom rondgekeken te hebben ben ik even in de rode model 3 gestapt waarna ik door een vriendelijke verkoper aangesproken werd. Na mij het e.e.a. uitgelegd te hebben vroeg ik of ik een proefritje in kon plannen, zijn antwoord: heb je nu 30 minuutjes tijd, euh jazekers. Nog even netjes gevraagd of ik de kinderstoelen over mocht zetten zodat de hele family mee proef kon rijden. Was geen probleem. Mocht in de witte performance rijden, wat een apparaat zeg... Ben me bewust dat de LR RWD langzamer is, maar die gaat ook geweldig bevallen. Kan niet wachten totdat het zover is.. :)
Hulde aan Tesla Duiven!
 
  • Like
Reactions: Firehuntah and zkpq