Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

RDIO playlists en Tunein

This site may earn commission on affiliate links.
lijkt me niet de bedoeling.
Overigens: ik ben sinds enkele weken bij elke rit automatisch uitgelogd. Klikken op Rdio maakt dat er weer wordt ingelogd. Was eerst niet. Reset helpt niet. Anderen ook last van?
Hier idem, het is niet altijd, dat dit gebeurt, vaak na nachtje slapen (wat hij eigenlijk niet doet qua instellingen). Ik maak geregeld gebruik van report bug functie.....hopelijk werkt dit ;-)
 
volgens mij kan je via rdio ook playlists aanmaken, maar dan heb je ook je wachtwoord nodig om te kunnen inloggen via je PC. Iemand ervaring mee?

Je logt in met een door Tesla aangemaakt account. Wachtwoord is mij niet bekend en volgens mij ook niet op te vragen. Dan moet jezelf denk ik een account aanmaken (betaald) en hier gebruik van maken.
Nog niet in verdiept eigenlijk
 
Hier idem, het is niet altijd, dat dit gebeurt, vaak na nachtje slapen (wat hij eigenlijk niet doet qua instellingen). Ik maak geregeld gebruik van report bug functie.....hopelijk werkt dit ;-)

Vanmiddag werd ik uitgelogd terwijl een nummer aan het spelen was. Dat lijkt me een glitch bij Rdio zelf dan. In elk geval veel gedoe door dat uitloggen maar je leert er mee leven. Ben al blij dat we deze functionaliteit hebben. Leuk om een gast in de wagen zijn/haar favoriete muziek te kunnen aanbieden.
 
Ben er zelf ook tevreden van. Ik laat hem eerst een nummer zoeken en ga dan verder met het "station" dat er op volgt. Je kan ook anderen hun playlists beluister. Zo is er bv 1 van de "de 100 beste uit de jaren 90" of "one hit wonders van stubru". Leuk om deze nog eens terug te horen. En als je zo een aantal favorieten aanmaakt met andere stylen (bv rock, alternatief of iets rustig) kan je daar dan tussen wisselen.
 
Is dat dan de playlist gekoppeld aan de tesla Rdio account van je wagen ?
Kan je die lijst op je computer bewerken of alleen in de MS ?

ik heb op de PC een free account aangemaakt bij Rdio, een playlist gestart en dan deze opgezocht in de S en onder favorieten gestoken. Die "free" playlist kan ik dan vanop de PC (hopelijk) steeds aanpassen. Dus eigenlijk zoals spotify, maar dan met een tussenstap
 
Ook vervelend: bij lange nummers ( > 10 minuten, soms al eerder) stopt de playback vaak ineens. De tijd teller loopt door alsof hij speelt maar je hoort niets meer. Ik gebruik mijn telefoon nu meer en meer met bluetooth ipv dat RDio....