Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Jongens er wordt nogal wat geklooid in het NL/BE lijstje. Al paar keer mijn gegevens moeten corrigeren. Nu sta ik er helemaal niet meer in.. Hoop niet dat dat bij Tesla ook zo is. Zou een hoop verklaren.
Iemand die oudere versies bij heeft gehouden?

zeker dat er geen filter op staat ? rechts boven in de hoekjes....



edit : er stond dus inderdaad een filter op; je staat er nog in hoor... we willen niemand kwijt :wink:
ScreenShot056.jpg

zonder filter...

ScreenShot057.jpg

met filter....
 
VIN nummer?

Alhoewel ik me wel in de lijst heb gezet met mijn RN nummer (van Athlon ontvangen), heb ik geen VIN nummer.
Krijg je dat alleen wanneer je direct bij Tesla hebt besteld?

Oh, in verband met oplaadpunten voor Tesla rijders door Tesla rijders: zodra mijn laadpunt daadwerkelijk is geleverd,
zal ik ook mijn laadpunt in Oss toevoegen aan het lijstje.
Wordt een ICU Compact 22Kwh, beperkt tot 11Kwh.
(en ik hoop echt van harte dat New Motion goed samen kan werken met Enexis zodat ie snel komt...)

Raymond
 
Alhoewel ik me wel in de lijst heb gezet met mijn RN nummer (van Athlon ontvangen), heb ik geen VIN nummer.
Krijg je dat alleen wanneer je direct bij Tesla hebt besteld?

Oh, in verband met oplaadpunten voor Tesla rijders door Tesla rijders: zodra mijn laadpunt daadwerkelijk is geleverd,
zal ik ook mijn laadpunt in Oss toevoegen aan het lijstje.
Wordt een ICU Compact 22Kwh, beperkt tot 11Kwh.
(en ik hoop echt van harte dat New Motion goed samen kan werken met Enexis zodat ie snel komt...)

Raymond

Mooi zo, weer eentje in brabant erbij :)

Ik verwacht dat we ook de hoogte tesla dichtheid hebben in onze provincie.....
 
Alhoewel ik me wel in de lijst heb gezet met mijn RN nummer (van Athlon ontvangen), heb ik geen VIN nummer.
Krijg je dat alleen wanneer je direct bij Tesla hebt besteld?
...

Raymond

Hoi Raymond, kwestie van Athlon bellen. Ik heb ook via Athlon besteld, kreeg mijn VIN 3 weken geleden door (levering 2 december), maar eerlijk gezegd kun je daar niet zoveel mee (behalve decoderen om te zien of het juiste accupakket en uitvoering is doorgekomen). De VIN zal je in ieder geval niet wijzer maken mbt mogelijke leverdatum.
Athlon moet je echter wel de huidige status kunnen geven (sourcing parts, produktie gereed, in transit, etc...), daar heb je dan wel wat meer aan. Wanneer heb je gefinaliseerd?
Groeten, Ruben
 
Wie heeft de supercharger Oosterhout op Zeemaps toegevoegd? Goed hoor, maar hij staat niet op de juiste plek lijkt me (in Dongen). Ik zou dat moeten kunnen aanpassen, maar mijn admin wachtwoord wordt niet geaccepteerd en ik ontvang ook geen forgotten password mail (??). Graag dus even aanpassen.
 
Wie heeft de supercharger Oosterhout op Zeemaps toegevoegd? Goed hoor, maar hij staat niet op de juiste plek lijkt me (in Dongen). Ik zou dat moeten kunnen aanpassen, maar mijn admin wachtwoord wordt niet geaccepteerd en ik ontvang ook geen forgotten password mail (??). Graag dus even aanpassen.

Dat was ik... Ik had hem al verplaatst, maar blijkbaar niet bevestigd . Als het goed is staat ie nu wel op de juiste plek!
 
Dat was ik... Ik had hem al verplaatst, maar blijkbaar niet bevestigd í ½í¸Š. Als het goed is staat ie nu wel op de juiste plek!

Wordt dat een echte Tesla supercharger?
Wie weet wanneer die komt en hoe zeker dat is?
Ik kan er niet veel over vinden.
Zou wel perfect zijn voor mijn weekendjes naar Maastricht.
 
Kan iemand me bevestigen dat er bij Tesla in Brussel ook een supercharger beschikbaar is? En denk je dat ik die (als ik het vooraf netjes vraag) zou kunnen gebruiken om bij te laden op weg naar Luxemburg (vrijdag, tijdens kantoortijd)?

Er is geen supercharger.
Je kunt daar laden met ca 80 km/u
Even van tevoren bellen. Laden kan alleen tijdens kantooruren (laadpunt in het gebouw zelf)
Ik heb daar een paar dagen geleden geladen.
waar de supercharger in Belgie gaat komen was bij Tesla in Brussel niet bekend.
Dit is het adres: Leuvensesteenweg 48A, Sint Stevens Woluwe t +32 2 725 71 78
Dit is het service center. Ga niet naar de shop in Brussel.
 
Er is geen supercharger.
Je kunt daar laden met ca 80 km/u
Even van tevoren bellen. Laden kan alleen tijdens kantooruren (laadpunt in het gebouw zelf)
Ik heb daar een paar dagen geleden geladen.
waar de supercharger in Belgie gaat komen was bij Tesla in Brussel niet bekend.
Dit is het adres: Leuvensesteenweg 48A, Sint Stevens Woluwe t +32 2 725 71 78
Dit is het service center. Ga niet naar de shop in Brussel.
Bedankt!
 
Zodra ik bij de lijst kan zal ik een oplaadpunt toevoegen in Weert (3x16 Amp heb alleen nog geen rode stekker). Laadpunt beschikbaar in noodgevallen voor leden in de buurt van de Belgische grens. Aansluiting is al klaar MS komt volgende week woensdag (hoop ik).