Xfrank
Well-Known Member
De plaid wel. Maar niet de plaid+, die is met de nieuwe 4680 cellen.In Nl geeft de website september aan. In VS is de levering vanaf maart zelfs de Plaid.
View attachment 634699
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De plaid wel. Maar niet de plaid+, die is met de nieuwe 4680 cellen.In Nl geeft de website september aan. In VS is de levering vanaf maart zelfs de Plaid.
View attachment 634699
Als je iets wil weten, kan je het inderdaad beter hier vragen...Deze week eens gaan informeren bij Tesla Aartselaar. Wat een teleurstellende ervaring was dat ... de verkoper in kwestie wist minder over de refresh dan de gemiddelde lezer van dit forum. Hij betwijfelde wel dat de levertermijn van september gehaald werd als men nu (pas) bestelde.
Loop bij een gemiddelde Audi of BMW dealer binnen en vraag eens naar het model dat pas aangekondigd is en pas binnen 8~9 maanden geleverd zal worden.Deze week eens gaan informeren bij Tesla Aartselaar. Wat een teleurstellende ervaring was dat ... de verkoper in kwestie wist minder over de refresh dan de gemiddelde lezer van dit forum. Hij betwijfelde wel dat de levertermijn van september gehaald werd als men nu (pas) bestelde.
Wooter,Loop bij een gemiddelde Audi of BMW dealer binnen en vraag eens naar het model dat pas aangekondigd is en pas binnen 8~9 maanden geleverd zal worden.
Meer nog, wij hebben jaren terug binnen 2 dagen na officiële aankondiging van de BMW M2 er eentje besteld, de verkoper wist er verder ook niks van.
Is ook logisch, de meeste verkopers krijgen specifieke opleidingen van nieuwe modellen; enkel de echte freaks volgen hun merk nauwgezet op, maar die maak je niet blij met continu bestelbonnen van stomme lease 318d's te maken terwijl ze dromen van een M4 CS.
Klagen dat een verkoper in Aartselaar niet meer weet dan wat je zelf kan vinden op twitter, reddit en andere bronnen waar de freaks zitten, is dan nogal vrij naïef.
Ik ben er vrij zeker van dat er op Benelux niveau nog niet veel gecommuniceerd is naar individuele verkopers in de verschillende stores over de facelift. Officieel kunnen ze dus nog niet veel zeggen.Het is gewoonweg dom als een verkoper van Tesla weinig tot niets (zelfs niet de informatie die daarover publiek beschikbaar is) weet over een model dat nu gewoon besteld kan worden. Dat dit wellicht bij andere merken ook het geval is, maakt het niet minder dom.
Het geeft een leidraad naar hoe zo een ondernemingen werken. Je kan niet verwachten dat Tesla plots opendeur speelt met al hun informatie, op dag 1 (~8 maanden voor de eerste levering in Europa) je piekfijn kan beloven wanneer de eerste auto geleverd kan worden (en met welk stuur) en HR een A-team van enkel Elon cult believers kan aantrekken om alle posities in het bedrijf te vullen met mensen die van alles altijd alles weten. Of dat ze sinds de aankondiging alle verkopers al op opleiding hebben gestuurd over het nieuwe model dat pas vanaf september zal geleverd worden...Overigens wel vermakelijk om te zien hoe je iedere keer weer BMW en/of Audi er bij haalt op het moment dat er maar iets van kritiek wordt geleverd op Tesla. Ik begrijp dat jij het het door jou ervaren niveau van deze ondernemingen, hun producten en hun dealers beschouwt als het absolute ijkpunt voor kwaliteit? Klinkt een beetje - om jouw kwalificatie te hanteren - naïef.
Loop een Apple Store binnen, en ook daar zal de individuele Apple advisor je niet kunnen vertellen wanneer de MacBook Pro 16" met M1-chip zal uitkomen, hoeveel ie zal kosten en hoeveel sneller ie zal zijn.
Dat was een test auto die dus niet maatgevend is voor de echte refresh.Terug “on topic”, de refresh met rond stuur kan misschien mensen overtuigen om toch te upgraden ?
Tesla Model S refresh spotted with 'regular' steering wheel - Electrek