Xfrank
Well-Known Member
Rond de 7 minuten begint het over de batterijWat ik me vooral afvraag is of je de Plaid nog altijd zal moeten opwarmen zoals bij de Performance Ludicrous?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rond de 7 minuten begint het over de batterijWat ik me vooral afvraag is of je de Plaid nog altijd zal moeten opwarmen zoals bij de Performance Ludicrous?
Geen kangaroopouch in de voorstoelen? No way!Mijn S classic verruilen voor iets met een middenconsole. Geen denken aan.
het scheetkussen hoeft niet meer te werken bij de plaid plus, daar zorgen jijzelf en de medereizigers wel voor.Ik wil graag naar de plaid+. Het minimalistische en het horizontale scherm lijken me geweldig. Een heerlijk vooruitzicht.
Maar wel pas als de nieuwe cellen blijken te werken en FSD in NL voor 100% werkt en de regensensor niet langer beta is en tot slot wil ik zeker weten dat het scheetkussen nog werkt in de plaid+ . Dat zal dus nog een paar jaar duren. Ondertussen ben ik ook zeer geïnteresseerd in de Lucid Air.
De richtingaanwijzers zijn knoppen op het stuur geworden, die voor je duim altijd op dezelfde plaats zullen zittenZou de nieuwe X nog steeds last hebben van accelleration shudder? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Exterieur zie ik eigenlijk alleen verschil in de neus (onderste deel). En de velgen. Dat is dan eenvoudig te retrofitten naar de huidige X.
Yoke stuur is wel mooi, maar echt super onhandig. Probeer de richtingaanwijzer maar eens te vinden als het stuur gedraaid is.
Ja, het zijn touch buttons geworden.De richtingaanwijzers zijn knoppen op het stuur geworden, die voor je duim altijd op dezelfde plaats zullen zitten
Proficiat!Ik heb mijn X nog geen week, dus nee ik denk nog niet aan een andere.
Ach ik zie het probleem niet zo........Dat is een moment waarop je de knop moet zoeken en dan ook nog moet zorgen dat je niet de verkeerde knop gebruikt omdat het stuur onderste boven is gedraaid.
Bij een Yoko stuur zou ik verwachten dat de draai-uitslag maximaal 90 graden is. Waarbij ik verwacht dat hoe meer je afwijkt van de neutrale stand, hoe meer de wielen gaan draaien om de 180 graden draai te kunnen maken die we nu maken met een gewone stuurwiel. Daarmee creeer je wel een rustig gevoel voor kleine stuur-uislagen en naarmate de stuuruitslagen groter worden, is de impact op de wielbasis groter. Even wennen in het begin, maar zal snel het nieuwe normaal zijn.Ja, het zijn touch buttons geworden.
Maar de duim zit niet altijd op dezelfde plaats.
Voorbeeld: Bij het wegrijden uit een parkeerhaven, waar je in een rijtje auto's geparkeerd staat, draai je je stuur 90-180 graden, om vervolgens, zodra het verkeer het toe laat, richting aan te geven en de rijbaan op te rijden.
Dat is een moment waarop je de knop moet zoeken en dan ook nog moet zorgen dat je niet de verkeerde knop gebruikt omdat het stuur onderste boven is gedraaid.
Misschien wel gekoppeld aan de snelheid dan.Bij een Yoko stuur zou ik verwachten dat de draai-uitslag maximaal 90 graden is. Waarbij ik verwacht dat hoe meer je afwijkt van de neutrale stand, hoe meer de wielen gaan draaien om de 180 graden draai te kunnen maken die we nu maken met een gewone stuurwiel. Daarmee creeer je wel een rustig gevoel voor kleine stuur-uislagen en naarmate de stuuruitslagen groter worden, is de impact op de wielbasis groter. Even wennen in het begin, maar zal snel het nieuwe normaal zijn.
Mijn X heeft 148000km en nog geen tekenen van slijtage. Ik heb nog nooit meer dan 125000km met een enkele auto gehaald .Oprijden? Ik denk dat je dan nog heel lang met die auto gaat rijden.
Ik wil anderen ook een kans geven om met een tesla te rijden.
Vroeger gingen mijn auto's weg na 5 jaar en ik had nooit een km stand boven de 50.000.Mijn X heeft 148000km en nog geen tekenen van slijtage. Ik heb nog nooit meer dan 125000km met een enkele auto gehaald .