Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
De mijne staat al twee weken gehavend op onderdelen te wachten...
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    227.5 KB · Views: 350
Ja, misschien wel een optie. Echter het zwarte wat je ziet is het kunststof van de bumper. Kun je lakstiften bij Testa (SeC) kopen?

Heb laatst bij SeC Den Haag een blauwe lakstift gehaald omdat ik langs een muurtje was geschaafd. Lelijke krasjes aan de zijkant van de bumper. Gelukkig op het plastic en niet op de aluminium body. Was gewoon op voorraad. Ze zouden de rekening opsturen maar die heb ik nog steeds niet gehad. Hoop niet dat ze meelezen.....
 
Daar kom je nog wel achter. De velgen, met name de 21", zijn extreem schade gevoelig omdat de velg breder is dan de band. Als je een Tesla op straat ziet staan moet je er maar eens een rondje omheen lopen....

Niet helemaal waar :). Mijn Michelin Pilots steken 4 mm buiten de 21" originele velgen.
Toch kun je niet stevig tegen en stoeprand rijden want dan is die 4 mm gauw te weinig.
Even afkloppen, ik heb na 18.000 km nog geen krasje op mijn velgen. Dat is inderdaad nogal bijzonder. Toen ik recent een keer bij het SeC A'dam was, haalde Renske er enkele collega's bij om dit 'wereldwonder' te aanschouwen :).
 
Zijn dat de banden die er bij levering opzaten?

Niet helemaal waar :). Mijn Michelin Pilots steken 4 mm buiten de 21" originele velgen.
Toch kun je niet stevig tegen en stoeprand rijden want dan is die 4 mm gauw te weinig.
Even afkloppen, ik heb na 18.000 km nog geen krasje op mijn velgen. Dat is inderdaad nogal bijzonder. Toen ik recent een keer bij het SeC A'dam was, haalde Renske er enkele collega's bij om dit 'wereldwonder' te aanschouwen :).
 
Nee, er zaten aanvankelijk Continentals onder. Die zijn na problemen daarmee onder garantie vervangen door Michelin Pilots.
Een veel betere band, stiller en strakker sturend.

De Michelins hebben ook een klein beetje rim protection. Veel stelt het niet voor maar beter iets dan niets. Iets duurder maar top materiaal. Onder mijn S komt enkel Michelin voor zowel zomer als winter.
 
Nee, er zaten aanvankelijk Continentals onder. Die zijn na problemen daarmee onder garantie vervangen door Michelin Pilots.
Een veel betere band, stiller en strakker sturend.
Heb vergelijkbare problemen met de Continentals. Brand ze op voor de winter. In het voorjaar ga ik jou voorbeeld volgen en ook eens de Michelins proberen. Is het geen idee en mogelijk om er net een maatje breder onder te leggen? 255 ipv 245?
 
Speciale stripîng is bijzonder, maar toch liever in originele staat. :-(
Onderdelen zijn besteld, hopelijk komen ze deze week en wordt hij na een dikke maand eindelijk gemaakt.

20141025_155517_Android.jpg


Ik maak van de gelegenheid ineens gebruik om hem te laten coaten en de ruiten te tinten