Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Leuk dat vuurwerk op oud en nieuw.....schade van inbranden deeltjes op motorkap en voorruit! Op de eerste dag dat ik verzekerd ben bij DL......! :mad:

2015-01-01 15.57.42.jpg
 
Ik baalde ook al aardig van het vuurwerk, mijn Tesla zat onder de rommel en zelfs kruid. Ben 'm maar direct gaan wassen vanochtend en heb gelukkig (voor zover ik weet) geen echte schade.

Maar echt zonde, die schade van het vuurwerk op jouw Tesla :(
 
Leuk dat vuurwerk op oud en nieuw.....schade van inbranden deeltjes op motorkap en voorruit! Op de eerste dag dat ik verzekerd ben bij DL......! :mad:

View attachment 67713
zo te zien geen deuken, wellicht gaat met polijsten het er wel af en hoeft men misschien niet eens te spuiten. En anders is het een kwestie van motorkap overspuiten, zal toch niet meer kosten dan 500 euro denk ik, en waarschijnlijk nog wel een stuk minder (ervan uitgaande dat je geen coating hebt). Er hoeft niets gedemonteerd te worden, alleen maar afplakken, schuren, spuiten. Valt denk ik in je eigen risico, ik zou het zelf niet claimen.
 
Ik hoop het maar de voorruit is ook beschadigt, op de plekken zitten kuilen in het glas, waarschijnlijk smeltschade. Morgen contact verzekering en rij ik wel langs de SeC. Het is al helemaal mijn week, ook is er ingebroken in ons huis paar dagen terug, net veel ontvreemd maar wel veel breekschade....gaat lekker zo.
 
Ik hoop het maar de voorruit is ook beschadigt, op de plekken zitten kuilen in het glas, waarschijnlijk smeltschade. Morgen contact verzekering en rij ik wel langs de SeC. Het is al helemaal mijn week, ook is er ingebroken in ons huis paar dagen terug, net veel ontvreemd maar wel veel breekschade....gaat lekker zo.
Ah ja met autoruit erbij wordt het wel een duurder verhaal inderdaad...
Maarre.... is het voor of na middernacht gebeurd? Als het voor middernacht is gebeurd dan valt het nog onder CB, als het na middernacht is gebeurd, dan is het DL...
 
Klopt. In ieder geval net bij SeC geweest en bij het schadebedrijf. Vooruit moet worden vervangen, zitten allemaal ingebrande stukjes in. Kosten 1300 ex. De motorkap gaan ze eerst polijsten om te kijken of dat werkt, anders wordt het spuiten. Totale raming 1500 ex tenzij ze moeten spuiten....