Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand van hier?

image.jpg


Edit: o, zie m ook al in wie was/waren het langskomen
 
Last edited:
Grrrrrrrrr !!! I am so mad and frustrated !!! Vorige zaterdagavond mijn BlackBeast in de ondergrondse parkeerplaats van de Groenplaats te Antwerpen gezet. Bij terugkeer gemerkt dat de f****** pipo naast mij te kort heeft afgedraaid en de linkerachterhoek van mijn wagen heeft geschaafd !!! Can you feel my pain guys ?
 
Grrrrrrrrr !!! I am so mad and frustrated !!! Vorige zaterdagavond mijn BlackBeast in de ondergrondse parkeerplaats van de Groenplaats te Antwerpen gezet. Bij terugkeer gemerkt dat de f****** pipo naast mij te kort heeft afgedraaid en de linkerachterhoek van mijn wagen heeft geschaafd !!! Can you feel my pain guys ?

We voelen met je mee, Mister Watt. Dit is echt om je haren van uit te trekken. Kwaad en machteloos. Post eens een foto?
 
Grrrrrrrrr !!! I am so mad and frustrated !!! Vorige zaterdagavond mijn BlackBeast in de ondergrondse parkeerplaats van de Groenplaats te Antwerpen gezet. Bij terugkeer gemerkt dat de f****** pipo naast mij te kort heeft afgedraaid en de linkerachterhoek van mijn wagen heeft geschaafd !!! Can you feel my pain guys ?

Damn, net een week oud en al schade, dat is echt vreselijk. Kun je de schade op die pipo verhalen, of was de vogel gaan vliegen?
 
Grrrrrrrrr !!! I am so mad and frustrated !!! Vorige zaterdagavond mijn BlackBeast in de ondergrondse parkeerplaats van de Groenplaats te Antwerpen gezet. Bij terugkeer gemerkt dat de f****** pipo naast mij te kort heeft afgedraaid en de linkerachterhoek van mijn wagen heeft geschaafd !!! Can you feel my pain guys ?

Ik kan me de machteloosheid perfect voorstellen!
Inderdaad zsm herstellen en achter je laten.

PS kijk zeker ook eens na of hij nog mooi rechtdoor rijdt, je zou niet de eerste zijn waar de uitlijning van ontregeld is.
 
Binnen 3 maanden helaas ook al slachtoffer van de eerste schade :crying: zelf m'n garagedeur geschaafd bij het inrijden (auw dat doet pijn).

Net de auto weggebracht om het rechterachterspatbord te laten spuiten. Dus nu 3 hele dagen afkicken... krijg als leenauto een Mercedes 220E mee. Nu weet ik het toch zeker... GEEN ICE meer voor mij.

Eerst iets geks doen met een sleutel en een dashboard om uberhaupt iets te kunnen doen... toen proberen hem in z'n D te zetten en gas te geven... oh nee dat werkt natuurlijk helaas niet je moet die sleutel dan eerst ook nog omdraaien en je een hoedje schrikken als uit de frunk een zwaar reutelend geluid komt alsof er iemand koffie aan het maken is :tongue:. Was binnen 3 maanden al bijna vergeten hoe een auto motor klinkt... en man wat is dat traaaaaaaag zo'n Mercedes zeg.

Het leuke is trouwens wel dat zowel alle hendels aan het stuur (versnelling, cc en richtingaanw) en de knoppen in de deuren voor de ramen en spiegels helemaal identiek zijn aan die in de Tesla. Toch leuk om te zien dat Mercedes deze overgenomen heeft van Tesla... (of was 't nou andersom :wink:). Nu ja, ik zal me de komende 3 dagen troosten met de Tesla hendeltjes, oordopjes indoen en hopen dat het snel vrijdag is.
 
Uiteraard was de oen met de noorderzon verdwenen. Gelukkig is het slechts een "schaafwonde" die met spotrepair verholpen kan worden. Probleem is ook dat de meeste parkeergarages zo nauw zijn, en onze wagens zo breed...

Klopt - moet zeggen dat ik parkeer garages zoveel mogelijk probeer te vermijden om net deze reden.

Probeer ook grotere parkings te vermijden bovengronds - zal bv in Aarschot eerder betalend in het centrum staan (met voldoende plek en gemoedsrust) dan gratis op de parking demervalei waar het een zooitje ongeregeld is...
And yes - we feel your pain...
 
Het leuke is trouwens wel dat zowel alle hendels aan het stuur (versnelling, cc en richtingaanw) en de knoppen in de deuren voor de ramen en spiegels helemaal identiek zijn aan die in de Tesla. Toch leuk om te zien dat Mercedes deze overgenomen heeft van Tesla... (of was 't nou andersom :wink:). Nu ja, ik zal me de komende 3 dagen troosten met de Tesla hendeltjes, oordopjes indoen en hopen dat het snel vrijdag is.
Toch fijn. Grijp je tenminste niet mis als je de hendel in de D of P wilt zetten..:tongue: