Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Met een schroendraaier de loodjes eraf steken is nog daaraantoe. Maar de achterblijvende lijm/tape-resten er zo uitschrapen is wel heel onbenullig.
Een goede Toko heeft een rubber rolletje op een accu polijst/boormachientje.
Zelf doe ik het altijd met lijmoplosser (laten inwerken) en een grove doek. Klote klusje maar dan hou je ze wel mooi.
 
Dat zou je zeggen inderdaad, maar als een leerling/stagiair het bijvoorbeeld heeft uitgevoerd dan zal deze er (vrees ik) alles aan doen om het te verbergen voor zijn leermeester. Geef de eigenaar van de zaak eerst maar eens de kans om het netjes op te lossen nu, daarna aan de schandpaal als hij niet mee wil werken.
 
Heb al bijna twee jaar een 550 blackvue dual cam. Naar volle tevredenheid!!
Laatst zelfs een inbraak helpen oplossen. De sufferds stonden bij het huis in kwestie rond te hangen toen mijn vrouw langs reed. Na de inbraak keek ik de beelden terug en de wijkagent herkende ze!!!
Nobrainer dus die webcam voor mij.
Ik zou wel de powerpro erbij doen om te voorkomen dat je boordaccu per ongeluk leeg gaat...

Powerpro is nutteloos. De 12V wordt gevoed van het accupakket.
 
dit lijkt me ook.
Er is een email gestuurd met de foto's.
Als de reactie me niet aan staat. post ik de details wel.

Het is ook niet dat op op een haastje moest gebeuren. ik heb ze er meer dan een week gelaten en had het hun ook verteld.

blijkbaar zat ik met mijn klacht in het verkeerde filiaal. maar hun antwoordt geeft niet veel hoop:


Bij nazien van Uw factuur, bent U langs geweest hiervoor in het filiaal te YYYY.

Hier bij ons, te XXXX, werken onze monteurs op een hoger en beter niveau en gebeuren zo'n zaken niet.
Het oude zink (lood) wordt bij ons, met een plastic lepel er af gedaan en niet met een ijzeren schroevendraaier.

Bij deze excuseren wij ons, voor de opgelopen schade aan Uw velgen. Wij hopen dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst.

Wij ontvangen U graag in ons filiaal te XXXX!
 
blijkbaar zat ik met mijn klacht in het verkeerde filiaal. maar hun antwoordt geeft niet veel hoop:


Bij nazien van Uw factuur, bent U langs geweest hiervoor in het filiaal te YYYY.

Hier bij ons, te XXXX, werken onze monteurs op een hoger en beter niveau en gebeuren zo'n zaken niet.
Het oude zink (lood) wordt bij ons, met een plastic lepel er af gedaan en niet met een ijzeren schroevendraaier.

Bij deze excuseren wij ons, voor de opgelopen schade aan Uw velgen. Wij hopen dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst.

Wij ontvangen U graag in ons filiaal te XXXX!

Nou ja, wat een onzin. Afschepen en schuld op ander filiaal (van dus dezelfde keten) schuiven. Ik zou deze mail aan dat filiaal zenden. Zullen ze blij mee zijn, met name de zin: onze monteurs op een hoger en beter niveau en gebeuren zo'n zaken niet
 
blijkbaar zat ik met mijn klacht in het verkeerde filiaal. maar hun antwoordt geeft niet veel hoop:


Bij nazien van Uw factuur, bent U langs geweest hiervoor in het filiaal te YYYY.

Hier bij ons, te XXXX, werken onze monteurs op een hoger en beter niveau en gebeuren zo'n zaken niet.
Het oude zink (lood) wordt bij ons, met een plastic lepel er af gedaan en niet met een ijzeren schroevendraaier.

Bij deze excuseren wij ons, voor de opgelopen schade aan Uw velgen. Wij hopen dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst.

Wij ontvangen U graag in ons filiaal te XXXX!

Op een drukke dag ter plaatste gaan reclameren over je velgen kan ook helpen. Alle andere aanwezige klanten kijken spontaan en heel bezorgd op... Als die mensen dat iets commercieels inzicht hebben....
 
Ik heb even navraag gedaan, Als ik 10 keer de BlackVue DR650GW-2ch met 64GB geheugen koop kan ik ze krijgen voor € 345,- per stuk inc BTW (normaal € 399,-)
Als er interesse is maak ik er een groepbuy van.

De prijs kan nog wel iets strakker, voor een kleine €330 kun je hem bij Amazon.fr bestellen.
Blackvue 64GB DR650GW-2CH Wi-Fi Front and Rear Car Camera Driving Recorder: Amazon.fr: High-tech
De verkoopprijs met gratis levering voor Frankrijk betreft € 319, maar als ik hem in mijn mandje plaats en af ga rekenen, komen er voor Nederland toch nog een kleine 10 euro verzendkosten bij.

Maar de prijs waar Herbie65 zijn best voor heeft gedaan, is bij nader inzien niet echt verkeerd en wellicht sneller leverbaar!

Buiten dat, ga ik er eens over nadenken.
Deze Dual camera lijkt mij op zich wel wat.
Ook een gezamenlijke inbouw sessie staat mij aan!
Ik kom er binnenkort op terug.
 
Last edited:
net het hele verhaal naar de hoofdzetel gezonden... wordt vervolgd.

na een email naar het juiste filiaal, vrij snel een bevredigend antwoord gekregen.

Hallo heer Piessens,

Groot gelijk, dat lijkt nergens op. Ik heb zojuist de werkplaatsverantwoordelijke erop aangesproken.
Zou ik U aub mogen vragen om nog 1 keer de wielen binnen te brengen aub, dan zorg ik dat de schade zo snel mogelijk wordt weggewerkt.
De wielen zullen aan de binnenzijde herspoten worden.
Mijn oprechte excuses voor dit ongemak en de slechte service, ik zal dit oplossen voor U.

Beste groet,
 
En dat dat jou nou net moet overkomen Frank. Degene die het meest zuinig is op zijn auto.

Tja, mensen maken nu eenmaal fouten, maar als ze deze kunnen erkennen en een gepaste oplossing bieden zonder er met een smoesje proberen onderuit te komen. Dan kan ik er wel mee leven.

Ik ben tevreden met de reactie en het voorstel. De reactie van hun zogenaamde collega's uit het andere filiaal vondt ik minder gepast.
 
Tja, mensen maken nu eenmaal fouten, maar als ze deze kunnen erkennen en een gepaste oplossing bieden zonder er met een smoesje proberen onderuit te komen. Dan kan ik er wel mee leven.

Ik ben tevreden met de reactie en het voorstel. De reactie van hun zogenaamde collega's uit het andere filiaal vondt ik minder gepast.

Met dergelijke "collega's" heb je geen vijanden meer nodig...