You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het ziet er meer uit alsof je ergens achter bent blijven hangen, drempel of iets... Lijkt op de foto niet op een garantiegeval. Maar goed, plastic dorpel vervangen zal de kop niet kosten denk ik... (alhoewel... Tesla onderdelen prijzen...)Naar één van de door Tesla aangewezen schadebedrijven gaan. Zij kunnen dergelijke gevallen aan Tesla voorleggen, met het verzoek om dit als garantiegeval te mogen repareren. Succes.
Dank je. Ik ga binnenkort eens even klussenIk zou dit zelf repareren met een stukje glasvezeldoek en epoxy. Kun je in kleine kitjes krijgen. Het is dan weer waterdicht en ziet er beter uit. Eventueel een likje grijze verf.
Bij mij slijt het leer ook enorm op het stiksel in het midden van de stoel. Na 25.000 km ziet dat er al niet meer uit.Niet alleen bij de MS.
Bijna al m'n auto's hadden een leer pakket.
De meeste kregen al snel een slijtage plek op de stoelwang en de knopen maakten dat de schade alleen maar groter werd.
Van geleerd, ik stap altijd wat dieper in op de zetel en draai me dan naar voren.
Ik moet zeggen dat ik daar helaas slechte ervaring mee heb. Ik had een gescheurde velg links achter (aan de binnenzijde van de velg), terwijl we daar geen van beiden ooit iets hard hebben geraakt. De velg zelf kent ook geen enkele beschadiging.Naar één van de door Tesla aangewezen schadebedrijven gaan. Zij kunnen dergelijke gevallen aan Tesla voorleggen, met het verzoek om dit als garantiegeval te mogen repareren. Succes.
Droef. Wat vond de reparateur er dan ZELF van? Het lijkt wel of er geen vaklui meer zijn, slechts formulierinvullers en vinkjes zetters.Ik moet zeggen dat ik daar helaas slechte ervaring mee heb. Ik had een gescheurde velg links achter (aan de binnenzijde van de velg), terwijl we daar geen van beiden ooit iets hard hebben geraakt. De velg zelf kent ook geen enkele beschadiging.
Tesla adviseerde de verzekering in te schakelen, aangezien grotere afstanden afleggen met de auto niet meer veilig zou zijn. Uiteindelijk bij schadereparateur (Groeneveld) geweest, die contact heeft gezocht met Tesla. Tesla verzocht om even een foto door te sturen en op basis van een simpele foto werd geconcludeerd dat het geen garantie was. De reparateur vond het opmerkelijk dat Tesla niet eens de velg zelf wilde zien, en dat op basis van de foto weinig geconcludeerd kon worden.
Die gaf zelf geen oordeel, in de praktijk laten ze een andere partij de band overzetten op de nieuwe velg. Ze hebben die partij nog wel gevraagd om een oordeel. Die gaf aan geen verdere schade te zien en lastig te kunnen beoordelen of het schade is of garantie, maar deze partij gaf wel aan dat scheuren van de velg als gevolg van productiefouten niet vaak voorkomt.Droef. Wat vond de reparateur er dan ZELF van? Het lijkt wel of er geen vaklui meer zijn, slechts formulierinvullers en vinkjes zetters.