Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
image.jpg


Ja hallo, daar zijn we weer!
 
Inderdaad. Zo'n setje is waarschijnlijk ontwikkeld op stalen auto's, terwijl de Tesla van aluminium is.

Eerst geoefend op de Polo van mijn vrouw en het is met de kleine deukjes "appeltje eitje"
je lijmt een klein dopje op het deukje met een lijm pistool en met het voorzicht optrekken vliegt het dopje van de lijm vanzelf los.
Daarna ook begonnen met de Tesla en inmiddels al minstens 20 deukjes onzichtbaar verwijderd.
een grotere deuk is inderdaad moeilijker maar enkel voor mij nog zichtbaar als ik weet waar ik moet kijken.
inmiddels 3 auto's behandeld (vrouw, zoon en mijn Tesla) en het bleken meer dan 60 deukjes.
 
Ik heb goede ervaringen met de app Fixico. Je maakt fotos en een omschrijving. Vervolgens schrijven herstellers in op je opdracht. Jij maakt de selectie op basis van prijs, locatie, kwaliteit, etc. Heeft mij in het verleden veel geld gescheeld.
Dank voor de tip! Ik kende die app niet, maar heb dankzij Fixico nu een 40% lagere prijs voor het spuiten van mijn beschadigde bumper [emoji2]
 
Ja ik heb er ook 1 ....:frown:

Er zit een kras op mijn voorruit. Veroorzaakt door een steentje tussen de ruitenwisser en het glas (heb de boosdoener zelf nog verwijderd). De kras zit in een mooie (kwart) cirkel vorm, precies voor me.

Zag het pas toen het droog was vandaag na al die regen.

Vraag me af het het nog te verwijderen is of dat hij vervangen moet worden.
 
Ja ik heb er ook 1 ....:frown:

Er zit een kras op mijn voorruit. Veroorzaakt door een steentje tussen de ruitenwisser en het glas (heb de boosdoener zelf nog verwijderd). De kras zit in een mooie (kwart) cirkel vorm, precies voor me.

Zag het pas toen het droog was vandaag na al die regen.

Vraag me af het het nog te verwijderen is of dat hij vervangen moet worden.



Een kras op de voorruit zou nog te verwijderen moeten zijn. Een kras in de voorruit doorgaans niet:wink:
Wel balen, want ik denk dat dit of mee leren leven (hoe storend is dit in het zicht?) of ruit vervangen zal zijn...
Maar... dit zou geen schuldschade zijn, dus als het glas vervangen moet worden geen consequenties voor de verzekering? Even met de verzekeraar bellen?

- - - Updated - - -

Het kon niet uitblijven, gezien de rijstijl van Frank in Noorwegen.
Nu was hij vergeten de parkeerrem in te schakelen.
De kleine is van de rots gereden.

Is dit niet de Record auto die als 11e wagen met de Road-Trip mee was gegaan?
Ik kan me nog betere tijden herinneren (de foto dan toch) toen deze als eerste op de top van de predikerstoel aankwam!