Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was gisteren even bij ABS Splinter om mijn huurauto te vervangen met de leenauto van ABS en er stonden alleen buiten al 4 Tesla's. Mijn reparatie gaat 2,5 a 3 weken duren omdat de onderdelen niet snel te leveren zijn, helaas dus een tijdje in de leen Ford Mondeo rond pruttelen en 24 euro per dag aan parkeergeld betalen (Amsterdam kan de milieuparkeervergunning niet tijdelijk omzetten naar een normale vergunning).
 
20140617_082313.jpg

Net nieuwe zomerbanden erop en dan een nare opstaande rand geraakt bij mij op de Kaag. Gelijk maar alle wielen laten repareren bij Profile Mijdrecht. Voor slechts € 200,-- alle 4 de velgen keurig hersteld. En ze waren alle 4 behoorlijk beschadigd. Top.
 
wat is eigenlijk het voordeel van de miljeu vergunning? heb zelf alleen maar het kenteken gewijzigd op mijn gewone vergunning... voordeel blijkt nu dat je vervangend vervoer kunt omzetten zoals je gewend was.

Ik was gisteren even bij ABS Splinter om mijn huurauto te vervangen met de leenauto van ABS en er stonden alleen buiten al 4 Tesla's. Mijn reparatie gaat 2,5 a 3 weken duren omdat de onderdelen niet snel te leveren zijn, helaas dus een tijdje in de leen Ford Mondeo rond pruttelen en 24 euro per dag aan parkeergeld betalen (Amsterdam kan de milieuparkeervergunning niet tijdelijk omzetten naar een normale vergunning).