Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

sentry clips versturen via mail ivm schade

This site may earn commission on affiliate links.
vandaag zag ik dat er schade op mijn auto zat (sr+) even gezocht in de geschiedenis van de senrty clips en jawel hoor heb de dader etc gevonden. Kenteken,gezicht en maat onderbroek staat op beeld.
Nu moet ik de beelden overhandigen via de mail (aanstaande vrijdag) aan de politie maar krijg het niet echt lekker verstuurd. Het zijn mp4 bestanden van 24,8 mb en krijg ze verstuurd maar kunnen niet geopend worden (verstuurd naar iemand om te testen of het goed aankwam)

kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken. Kan niet echt iets vinden op internet of op het forum.
 
bij we transfer zit er niets in de mappen die ik wil openen van de sentry clips (al zit er wel wat in) voel me nu echt een digibeet haha

``ondertussen via wetransfer wel verstuurd alleen nog geen reactie van mijn test persoon``

Hoe moeilijk zou het kunnen zijn? kan ik het filmpje ook opslaan onder een ander bestand?
 
Last edited:
ik heb het nu va wetransfer gestuurd naar iemand en die heeft het kunnen openen en kunnen bekijken

ook het aanklikken op delen via mail bij het aanklikken van het sentry bestand lukt bij de ene wel en de andere niet.

Ik ga het wel even aanzien vrijdag of het wel of niet lukt bij de politie. tot zover ben ik blij dat ik sentry mode bijna overal aan heb staan,behalve thuis.

Gebruikt een beeetje batterij maar liever paar euro per week electra meer erin dan deuken en krassen van andere wie niet worden verzekerd (kost uiteindelijk meer)
 
ik heb het nu va wetransfer gestuurd naar iemand en die heeft het kunnen openen en kunnen bekijken

ook het aanklikken op delen via mail bij het aanklikken van het sentry bestand lukt bij de ene wel en de andere niet.

Ik ga het wel even aanzien vrijdag of het wel of niet lukt bij de politie. tot zover ben ik blij dat ik sentry mode bijna overal aan heb staan,behalve thuis.

Gebruikt een beeetje batterij maar liever paar euro per week electra meer erin dan deuken en krassen van andere wie niet worden verzekerd (kost uiteindelijk meer)

Ik zou er voor pleiten om sentry ook thuis aan te zetten, tenzij je een afgesloten garage hebt. Simpel gezegd: mijn auto staat het grootste deel van de tijd thuis aan de lader. En ik overleef inderdaad die extra electrakosten wel...
 
Ik deel automatisch AL mijn foto’s en video’s met de gratis account van google photos (iets gereduceerde kwaliteit) én met onedrive (origineel formaat-1TB inbegrepen bij elk van de 5 office 365 accounts die in een basis pakket zitten). Zo heb ik ze altijd en overal ter beschikking om ze met een link te delen via mijn smartphone.
 
heb alles via wetransfer gedaan uiteindelijk lukte dit. via de politie gegevens gehad van de tegen partij en was van geen kwaad bewust (zou ik ook zeggen(of toch niet)) maar na beelden verstuurd te hebben van de opnames met mijn telefoon was het duidelijk. gezicht en actie goed in beeld :-D Vandaag het schade formulier weer retour gekregen van hun en nu opsturen naar de verzekering.

95 % van de schade is er al uitgepoetst nu zit er nog hele lichte krasjes op (die ik als getrainde zeikerd wel zie) schade deur over spuiten €800,-

dank jullie voor de reacties.
 
  • Like
Reactions: BobbyKings
heb alles via wetransfer gedaan uiteindelijk lukte dit. via de politie gegevens gehad van de tegen partij en was van geen kwaad bewust (zou ik ook zeggen(of toch niet)) maar na beelden verstuurd te hebben van de opnames met mijn telefoon was het duidelijk. gezicht en actie goed in beeld :-D Vandaag het schade formulier weer retour gekregen van hun en nu opsturen naar de verzekering.

95 % van de schade is er al uitgepoetst nu zit er nog hele lichte krasjes op (die ik als getrainde zeikerd wel zie) schade deur over spuiten €800,-

dank jullie voor de reacties.

Deur overspuiten €800,- ?? Daar doen ze er bij een normaal herstelbedrijf zeker 2 voor....