Is het niet gewoon een onderhoudsovereenkomst tussen LeasePlan en Tesla?
Het afslepen zal onder de servicedekking van Tesla vallen, maar de kapotte band zal toch iemand moeten betalen. Dus stellen dat een lekke band onder garantie valt is (denk ik) niet correct en schept verkeerde verwachtingen bij de volgende lekke band...
Volgens:
https://www.tesla.com/sites/default/files/downloads/roadside-assistance-policy-nl-be.pdf
WAT VALT ONDER DE GARANTIE?
Lekke banden In sommige landen hebben de monteurs van Hulp onderweg een beperkt aantal vervangende leenwielen om snel een beschadigd wiel of beschadigde band te vervangen. Service Center kunnen uw beschadigde band op uw kosten repareren of vervangen. Maak een afspraak met uw Service Center voor deze service. Prijzen en beschikbaarheid zijn onderhevig aan verandering afhankelijk van locatie. Leenwielen moeten binnen drie dagen of een overeengekomen termijn met Service worden ingeleverd bij het Service Center en zullen worden omgeruild voor uw originele wiel. Als er geen leenwiel beschikbaar is, zal het voertuig naar het dichtstbijzijnde Service Center of andere vestiging worden getransporteerd, op voorwaarde dat de gewenste vestiging zich binnen 80 km (50 mijl) van de huidige locatie van het voertuig bevindt. De transportkosten na deze afstand of eventuele volgende transportkosten zijn voor uw rekening.