Ik mag 17 januari naar Sec Amsterdam voor hetzelfde euvel. Een Model 3 uit December 2020.Model 3 uit 2019. 'gekraak' uit de voortrein.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik mag 17 januari naar Sec Amsterdam voor hetzelfde euvel. Een Model 3 uit December 2020.Model 3 uit 2019. 'gekraak' uit de voortrein.
Ze gaan proefritten met de auto doen. Schiet mij maar lek. Ik had al diverse datapoints aangeleverd van tijdstippen waarop AP tits-up ging maar blijkbaar hebben ze op basis daarvan toch geen diagnose kunnen stellen, hoewel ze dat eerder wel claimden.Mijn S heb ik vanochtend maar weer eens een keertje naar SeC Den Haag gebracht voor het eeuwigdurende probleem met mijn autopilot camera's.
Toen ik aankwam was er geen loaner beschikbaar en stelde de medewerker voor dat ik maar in de lounge zou plaatsnemen. Hij gaf wel aan dat het tot in de middag zou kunnen duren voordat de auto weer klaar zou zijn. Dus toch maar aangedrongen op een andere oplossing.
Een van de mensen van service is met me mee naar huis gereden en hij heeft daarna de auto weer naar Den Haag teruggereden.
En dat was maar goed ook want vanmiddag krijg ik doodleuk een berichtje dat ik mijn auto pas vrijdag om 17 uur weer kan ophalen. Als daarna de problemen uit de wereld zijn dan heb ik er vrede mee, maar tot nu toe is mijn vertrouwen in een goede afloop er nog niet.
Ik gok op 'wachten op de volgende software update...'.Ze zullen vrijdag wel met de mededeling komen dat ze nieuwe onderdelen gaan bestellen of zoiets.
Hij is te grappig om een disagree te geven.Ik gok op 'wachten op de volgende software update...'.
Ik heb dat in het begin van mijn MS ook gehad.Ze gaan proefritten met de auto doen. Schiet mij maar lek. Ik had al diverse datapoints aangeleverd van tijdstippen waarop AP tits-up ging maar blijkbaar hebben ze op basis daarvan toch geen diagnose kunnen stellen, hoewel ze dat eerder wel claimden.
Ze zullen vrijdag wel met de mededeling komen dat ze nieuwe onderdelen gaan bestellen of zoiets.
Kan je mij jouw VIN in een DM sturen? Wie weet kunnen ze bij het SeC uit de historie van jouw wagen zien wat er met mijn bak aan de hand is.Ik heb dat in het begin van mijn MS ook gehad.
Uiteindelijk is het door dat ze zijn gaan testen en proefrijden opgelost.
Dus ze zijn nu wel bezig op een manier die bij mij uiteindelijk iig wel gewerkt heeft.
Je hebt een DM.Kan je mij jouw VIN in een DM sturen? Wie weet kunnen ze bij het SeC uit de historie van jouw wagen zien wat er met mijn bak aan de hand is.
Ik heb jouw DM nu beantwoord.
En inderdaad, ze hebben nog meer kabelbomen nodig die ze moeten vervangen. De verwachting is nu dat de auto dinsdag klaar is. Ik geef het 40%.Ze gaan proefritten met de auto doen. Schiet mij maar lek. Ik had al diverse datapoints aangeleverd van tijdstippen waarop AP tits-up ging maar blijkbaar hebben ze op basis daarvan toch geen diagnose kunnen stellen, hoewel ze dat eerder wel claimden.
Ze zullen vrijdag wel met de mededeling komen dat ze nieuwe onderdelen gaan bestellen of zoiets.
success. Wel ooit bij een Merc gehad dat de volledige voor-achter kabelboom moest worden vervangen. Daar waren ze wel een heel stuk sneller achter dan bij jou, maar ja de auto viel dan ook verder uit dan alleen geen AP (dat had ie sowieso niet), meldingen van het niveau NU STOPPEN!!!!En inderdaad, ze hebben nog meer kabelbomen nodig die ze moeten vervangen. De verwachting is nu dat de auto dinsdag klaar is. Ik geef het 40%.
Je wordt langzaam positiever……Ik geef het 40%.
Ondertussen in de kelder bij Tesla.En inderdaad, ze hebben nog meer kabelbomen nodig die ze moeten vervangen. De verwachting is nu dat de auto dinsdag klaar is. Ik geef het 40%.
Gisteren weer gebeld door Fares. De auto is vandaag klaar. Hij heeft wat testkilometers gereden met een bypass van de bestaande kabelbomen aan de linkerkant en zegt dat AP nu dan goed werkt.En inderdaad, ze hebben nog meer kabelbomen nodig die ze moeten vervangen. De verwachting is nu dat de auto dinsdag klaar is. Ik geef het 40%.
Maar als het dit keer positief is, meld je het hier dan ook Paul? Dan kan de vlag uit!Gisteren weer gebeld door Fares. De auto is vandaag klaar. Hij heeft wat testkilometers gereden met een bypass van de bestaande kabelbomen aan de linkerkant en zegt dat AP nu dan goed werkt.
Zaterdag naar De Portes du Soleil, dat wordt de lakmoesproef. Als ik dan nog gezeik heb parkeer ik de auto wel in de showroom in Den Haag.
Natuurlijk meld ik dat dan. Morgen de eerste test met wat kilometers naar Utrecht.Maar als het dit keer positief is, meld je het hier dan ook Paul? Dan kan de vlag uit!
So far so good. Tijdens mijn rit naar Utrecht en terug gedroeg AP zich zoals ik het gewend was. Rare manoeuvres en inhouden op idiote momenten maar nergens piepte de auto dat de camera's het niet deden of dat het zicht slecht was.Natuurlijk meld ik dat dan. Morgen de eerste test met wat kilometers naar Utrecht.