De introvert in mij jubelt, maar heb toch liever persoonlijk contactJe hoeft niemand te spreken..
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De introvert in mij jubelt, maar heb toch liever persoonlijk contactJe hoeft niemand te spreken..
Bij mij waren de koplampen ook niet goed afgesteld in februari. Ik name het voor lief maar ben later voor een afspraak terug gegeen, duurde 2 uur. Op zicht geen probleem, maar hetzelfde probleem is weer terug. Koplamp aan de rechterkant - gelukkig niet verblindend- staat veel te hoog. Lijkt bijna mechanisch, over een drempel en het is weer fout. Nog maar een keer terug binnenkort.In Hasselt zijn ze blijkbaar juist heel de boel aan het verbouwen om terug te gaan naar het persoonlijk contact, daar kan ik alleen maar heel blij mee zijn.
't Is daar schijnbaar ook stervensdruk, want op de app wordt er tegenwoordig maar halfbakken tot niet meer gereageerd.
Vrijdag mijn nieuwe Y gaan halen, onmiddelijk gestopt bij de keuring om de trekhaak te keuren. Resultaat = rode kaart en auto afgekeurd. Da's wel heel schraal voor een auto die letterlijk van de garage naar de keuring gereden is.
Niet owv van trekhaak overigens, maar afstelling van de koplampen trok blijkbaar op niet veel. Die hebben we nog niet eerder gehad/gehoord.
Vrijdag gelijk een melding in de app gestoken, samen met nog een paar prullen, tot op vandaag echter nog geen enkele reactie.
Al twijfel ik er niet aan dat ze dat weer netjes gaan oplossen.
Of ben ik nu heel erg naief aan het worden
1)Je moet niet zelf naar de keuring. Een paar dagen na levering krijg je een mail van Tesla om een afspraak te maken voor de keuring. Ze halen je wagen op waar je zelf wil en ze gaan er mee naar de keuring.In Hasselt zijn ze blijkbaar juist heel de boel aan het verbouwen om terug te gaan naar het persoonlijk contact, daar kan ik alleen maar heel blij mee zijn.
't Is daar schijnbaar ook stervensdruk, want op de app wordt er tegenwoordig maar halfbakken tot niet meer gereageerd.
Vrijdag mijn nieuwe Y gaan halen, onmiddelijk gestopt bij de keuring om de trekhaak te keuren. Resultaat = rode kaart en auto afgekeurd. Da's wel heel schraal voor een auto die letterlijk van de garage naar de keuring gereden is.
Niet owv van trekhaak overigens, maar afstelling van de koplampen trok blijkbaar op niet veel. Die hebben we nog niet eerder gehad/gehoord.
Vrijdag gelijk een melding in de app gestoken, samen met nog een paar prullen, tot op vandaag echter nog geen enkele reactie.
Al twijfel ik er niet aan dat ze dat weer netjes gaan oplossen.
Of ben ik nu heel erg naief aan het worden
Zie mijn reactie.Je hebt toch in het service menu de mogelijkheid om je lampen af te stellen? Simpel.
Lampen worden in principe bij elke rit opnieuw afgesteld (om bij te stellen ifv de lading, aznhanger). Maar de afstelling kan ontregeld zijn.Je hebt toch in het service menu de mogelijkheid om je lampen af te stellen? Simpel.
Heb je een bron?Lampen worden in principe bij elke rit opnieuw afgesteld (om bij te stellen ifv de lading, aznhanger).
Je ziet ze bijregelen als je bijvoorbeeld een aanhangwagen op de trekhaak laat steunen. Ik dacht dat dat verplicht was toen de xenonlampen ingevoerd werden. Ik vermoed dat dit met de komst van ledlampen nog steeds zo is, al is dat laatste een aanname.Heb je een bron?
Vroeger met Xenon lampen was dt toch zo. Onlangs bij het poetsen zag ik ze ook bijregelen toen ik er met de spons over ging. Waarschijnlijk had ik zo een sensor een valse detectie gegeven.Ik kan me voorstellen dat bij het koppelen van een aanhanger de lampen worden gesteld, maar bij iedere rit?
Met Xenon had je automatische hoogteverstelling en werd dit tijdens het rijden continu aangepast. Een iets luxere uitvoering had zelfs meedraaiende koplampen.Vroeger met Xenon lampen was dt toch zo. Onlangs bij het poetsen zag ik ze ook bijregelen toen ik er met de spons over ging. Waarschijnlijk had ik zo een sensor een valse detectie gegeven.
In gent ging dat vanzelf. Ik denk zelfs dat het een verplichting is indien aangekocht bij bestelling van de wagen.Dat verhaal van die ophaaldienst heb ik bij de levering in Hasselt even nagevraagd, maar daar hadden ze er nog nooit van gehoord.
Nu moet ik zeggen dat op het moment de auto nog niet het probleem is bij mij. Het ding rijdt fijn en doet alles wat ik ervan verwacht. Echter de van Mossel dealer netwerk service experience die ondermaats is kan nog wel eens een bottleneck voor MG gaan worden. Waar men eerst toch dacht dat dit een slimme zet zou zijn om gebruik te maken van een bestaand dealer netwerk.Maatje van me kan zijn MG al maanden niet fatsoenlijk gebruiken omdat de onboard lader van de 12V accu niet (goed) werkt. Al drie keer de wagen naar Van Mossel gebracht (100km van zijn huis) en ze presteren het telkens om na 3 dagen de auto terug te geven met de melding we hebben de 12V-accu vervangen. Pas nadat hij voor de zoveelste keer een boze e-mail had gestuurd (dit keer ook naar hoger management) werd hij gebeld dat het onderhand wel tijd werd voor een echte oplossing. Oh, en een half jaar geleden kon hij weken lang zijn radio niet meer bedienen (hing vast op een bepaalde zender). Daarvoor moet de auto geüpdatet worden, maar dat kan alleen bij een servicebezoek en dat duurt dan een dag ofzo. Wat een brol.